17 مهر 1399 - 08:55

تسلیت مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن اربعین امام حسین (ع)

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن چهلمین روز شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان را تسلیت گفت.
کد خبر : ۱۱۸۶۳۳
پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:


بسمه تعالی


فرا رسیدن بیستم صفر مصادف با چهلمین روز شهادت امام سوم شیعیان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان را محضر یکایک شما عاشقان و دلسوختگان آن امام همام و رهپویان مکتب کربلا تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.


قیام عاشورا خیزشی عظیم و ماندگار در پهنه تاریخ برابر جهل، خرافه و تحریف بود که پس از گذشت قرن‌ها از آن رویداد، امروزه معنا و مفهوم عمیق آن بیش از هر زمان دیگری برای بشریت راست اندیش و متفکر مکشوف و هویدا گشته است.


بزرگداشت رویدادی چنین معظم و والاقدر، نشان از حقانیت قیام عاشورا است که صفیر آن دمادم بر قلوب مردم آزاد اندیش سیلان و جریان دارد.


در گرامیداشت اربعین حسینی اشک چشمانمان همچون رود فرات جاری، قلوبمان همچون خیمه‌های سوخته کاروان کربلا شعله‌ور و دل‌هایمان چون دشت نینوا فراخ دردمند است و برای این رویداد تاریخی به احترام می‌ایستیم و از این واقعه جلیل‌القدر درس می‌آموزیم.


سال‌هاست در اربعین حسینی شما دلسوختگان عاشق و شیفته امام حسین(ع) از اقصی نقاط میهن اسلامی برای تجدید میثاق و زیارت حرم شریف سالار شهیدان، تربت پاک و مطهر کربلا را مخلصانه و صادقانه سرمه چشمان نموده با پای پیاده و چشمانی حزن‌انگیز به جهانیان ثابت کردید که اندیشه کربلایی هرگز در هیچ عصر و زمانی از جوش و خروش نخواهد ایستاد.


اما در سالی که شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا کره خاکی را در برگرفته، گرچه که از زیارت حضوری حرم شریف امام حسین(ع) محروم گشته‌ایم، عاشقانه و دل سوخته‌تر از هر زمان دیگری اربعین حسینی را به عزا نشسته و با اندیشه‌های عاشورایی عهدی مجدد می‌بندیم.


بار دیگر ضمن تسلیت و تعزیت اربعین حسینی، از درگاه خداوند متعال برای میهن عزیزمان سربلندی و پیشگامی و برای تمامی شما عزیزان صحت، سلامت و توفیق روز افزون مسألت دارم.



اسماعیل ‌لله‌گانی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر