21 مهر 1399 - 16:24

بانک توسعه تعاون وارد مرحله جدید برنامه حمایت از کارآفرینان شد

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در خصوص برنامه و عملکرد این بانک در حوزه حمایت از کارآفرینان روستایی و عشایری گزارشی ارائه داد.
کد خبر : ۱۱۸۷۵۱
بانک توسعه تعاون وارد مرحله جدید برنامه حمایت از کارآفرینان روستایی گردیده است

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون که در جلسه بررسی نقش این بانک در طرح اشتغال روستایی و عشایری که به‌صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد اظهار داشت: این طرح به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین طرح‌های ملی با گسترش جغرافیایی پراکنده در کشور طی چهار مرحله به اجرا درآمده است و بانک توسعه تعاون نیز به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل، به اجرای تعهدات و تکلیف خود پای بند بوده است.


مهدیان اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری را نقطه عطفی در کارنامه چندین ساله این بانک عنوان نمود و گفت: نگاه مشتری مدارانه و رعایت ابعاد توسعه‌ای موردتوجه همکاران بانک در اجرای طرح بوده است و با توجه به این‌که این طرح ویژه مناطق روستایی و عشایری اجراشده است، تلاش بر این بوده است که همکاران با در نظر گرفتن برخی مشکلات متقاضیان مناطق، با رعایت موارد سهل گیری و روان‌سازی خدمات، باروحیه حل مسئله با مراجعین رفتار نمایند و ازاین‌جهت تثبیت تکریم مشتریان به‌عنوان رفتار سازمانی دائمی مورد تأکید بوده است.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: ارتباطات تنگاتنگ این بانک با کارگروه‌های ملی و کارگروه‌های استانی موجب گردیده است مراحل نظارت بر اجرای طرح‌ها نیز به‌خوبی دنبال شود و بر اساس گزارش‌های بالادستی، تسهیلات اعطایی با ضریب بسیار بالایی، در مسیر افزایش اشتغال و رونق تولید در مناطق به کار گرفته‌شده است.


وی خطاب به مدیران استانی اعلام نمود مراتب نظارت و رصد دوره‌ای شعب تحت اختیار خود را در اجرای صحیح طرح‌های ملی به‌ ویژه طرح اشتغال پایدار روستایی مدنظر قرار دهند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر عملکرد شعب نظارت داشته باشند.


سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این جلسه بر رویکرد حل مشکلات مشتری تأکید نمود و گفت: طرح اشتغال روستایی با ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد، شرایط مناسبی را برای کارآفرینان و تعاون گران مناطق روستایی مهیا نموده است و دستاوردهای ارزشمندی از اجرای این طرح در مناطق مختلف روستایی سطح کشور قابل‌مشاهده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر