22 مهر 1399 - 11:04
در سه سال اخیر صورت گرفت:

پرداخت بیش از ۱۶۸۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی

بانک کشاورزی از سال ۱۳۹۶ تا کنون جمعا ۱۶۸۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از تولید در زیربخش های مختلف پرداخت کرده و در احداث و راه اندازی بزرگترین واحدهای تولیدی بخش کشاورزی مشارکت داشته است.
کد خبر : ۱۱۸۷۶۹
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، کل تسهیلات پرداختی این بانک در سال ۱۳۹۶ بالغ بر ۳۸۸ هزار میلیارد ریال، در سال ۱۳۹۸ بیش از ۴۷۹ هزار میلیارد ریال، در سال ۱۳۹۸ افزون بر ۵۳۰ هزار میلیارد ریال و تا پایان شش ماهه نخست سال ۱۳۹۹ قریب به ۲۸۷ هزار میلیارد ریال بوده است.


بر اساس این گزارش، برنامه تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۵۹۰ هزار میلیارد ریال تعیین شده که تا پایان نیمه اول سال حدود ۴۹ درصد از کل برنامه محقق شده است.


این گزارش می افزاید: از مجموع تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در سال ۱۳۹۹ تا کنون ۸۹ درصد در بخش کشاورزی و برای حمایت از تولید در این بخش پرداخت شده که از این میزان، بیشترین درصد در زیر بخش صنایع وابسته و خدمات کشاورزی و الباقی به ترتیب در زیربخش های مرغداری و دامداری، زراعت، باغداری، شیلات و آبزیان، قالی بافی و صنایع دستی پرداخت شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر