25 مهر 1399 - 09:51

انتخاب دو نماینده برای عضویت درشورای عالی مقابله با جرائم پولشویی

دو نفر از نمایندگان مجلس برای عضویت در شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرائم پولشویی و تامین مالی تروریسم انتخاب و معرفی می‌شوند.
کد خبر : ۱۱۸۸۴۶
مجلس شورای اسلامی - کراپ‌شده

به گزارش ایبنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت،  دستور کار هفته آینده کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اعلام شد. بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار روز یکشنبه ( ۲۷ مهرماه) هفته آینده کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس قرار دارد.


جلسه هیأت رئیسه، تعیین اولویت ها در دوره یازدهم، انتخاب اعضای کارگروه ها، انتخاب دو نفر از اعضا و معرفی آنها به مجلس برای عضویت در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون و معرفی آنها به مجلس برای عضویت در کارگروه (کمیته) تعیین مصادیق محتوای جرایم رایانه ای و انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون و معرفی آنها به مجلس برای عضویت در شورای راهبری دادرسی الکترونیکی، بررسی لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه، لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل در دستور کار صبح سه شنبه کمیسیون قرار دارد.


همچنین براساس این گزارش خانه ملت، اعضای کمیسیون همچنین سه شنبه عصر به بررسی طرح الحاق دو ماده به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات های بازدارنده) (اعاده شده از شورای نگهبان)، لایحه توقف اجرای احکام خلع ید و قلع و قمع ورزشگاه ها و سایر تأسیسات و اماکن ورزشی تابع وزارت ورزش و جوانان (اعاده شده از شورای نگهبان) و انتخاب دو نفر از نمایندگان متقاضی و معرفی آنها به مجلس برای عضویت در شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرائم پولشویی و تأمین مالی تروریسم خواهند پرداخت.

برچسب ها: مجلس پولشویی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر