25 مهر 1399 - 11:55

ارسال ۸ میلیون تُن کالای اساسی از بندر امام به سراسر کشور

بیش از ۸ میلیون تُن کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به داخل کشور بارگیری شد.
کد خبر : ۱۱۸۸۴۷
گمرک

به گزارش ایبِنا، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) با تأکید بر استفاده‌ حداکثری از ظرفیت‌های حمل و نقل ریلی در این مجتمع بزرگ بندری به منظور تسریع در روند خروج کالا اعلام‌ کرد: در ۷ ماهه امسال حمل واگنی کالاهای اساسی از انبارهای مجتمع بندر امام خمینی (ره) با ۳۸ درصد رشد به حدود ۸۲۳ هزار تن رسید. همچنین در این مدت بیش از ۱۵ هزار دستگاه واگن انواع کالای اساسی بارگیری و به اقصی نقاط کشور ارسال شد.


وی رشد پیوسته‌ حمل ریلی کالاهای اساسی در این مدت را حاصل  هم افزایی این اداره کل و راه آهن جنوب با هدف  تقویت حمل و نقل ریلی دانست و از بارگیری بیش از ۸ میلیون تن انواع کالاهای اساسی از انبارهای مجتمع بندری امام خمینی (ره) به داخل کشور خبر داد.


مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) همچنین میزان حمل جاده ای کالاهای اساسی از مبدا این بندر بزرگ تجاری به مقاصد درون سرزمینی را بیش از  ۷ میلیون و ۳۰۳ هزار تن عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۴ فروند کشتی حامل کالای اساسی در حدود ۸ میلیون  تن انواع کالای اساسی در این مجتمع بزرگ تجاری- بندری که کانون کالای اساسی و نخستین شهر لجستک غلات کشور است، تخلیه کرده اند.

برچسب ها: گمرک کالا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر