29 مهر 1399 - 14:55
به مناسبت روز ملی صادرات تبیین شد:

بسته ویژه بانک توسعه تعاون جهت اصناف، تجار و بازاریان

به مناسبت روز ملی صادرات مدیرعامل بانک توسعه تعاون به تبیین برخی محصولات و خدمات اعتباری بانک ویژه اصناف، تجار و بازاریان پرداخت.
کد خبر : ۱۱۸۹۵۵
بسته ویژه بانک توسعه تعاون جهت اصناف، تجار و بازاریان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تبریک روز ملی صادرات اظهار داشت: «بسته ویژه اصناف، تجار و بازاریان» به عنوان یک محصول کاربردی جهت تأمین مالی این اقشار در بخش بازرگانی قابل‌استفاده است و از طریق شعب این بانک به جامعه هدف ارائه می‌گردد.


مهدیان در تبیین بسته ویژه اصناف، تجار و بازاریان افزود: اعطای تسهیلات در قالب مرابحه و عقود مشارکتی تا سقف ۲۰ میلیارد ریال برای واحدهای دارای مجوز فعالیت با امکان بازپرداخت یکجا تا حداکثر ۱۸۰ روز از طریق این بسته امکان‌پذیر است.


وی با اشاره به کارنامه تسهیلاتی بانک توسعه تعاون در بخش بازرگانی گفت: تسهیلات اعطایی در بخش بازرگانی از ۳۵۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۵ به ۵۹۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۷ افزایش یافت و این میزان در سال ۹۸ به ۹۹۵۰ میلیارد ریال رسید. وی افزود: تسهیلات اعطایی به بخش بازرگانی طی هفت‌ماهه سال جاری تاکنون ۹۱۰۰ میلیارد ریال بوده است که حاکی از توجه ارکان تسهیلاتی بانک به این بخش می‌باشد.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به توانمندی تعاونگران جهت ایفای نقش در بازارهای صادراتی افزود: طی سالهای اخیر، فعالیت‌های زیرساختی و مناسبی در راستای تقویت شرکت‌های تعاونی جهت حضور در بازارهای صادرات انجام‌شده است و از مهم‌ترین اقدامات تقویت برندها و نام و نشان‌های تجاری در بخش تعاون بوده است که با ادامه چنین روندی و شکل‌گیری و اعتبار برندها، سطح ماندگاری در بازارهای صادراتی نیز افزایش خواهد یافت.


وی در تبیین اهمیت بخش بازرگانی در اقتصاد تصریح نمود: فعالیت‌های بازرگانی داخلی و خارجی در تأمین مواد اولیه، فروش محصولات و بازاریابی واحدهای تولیدی نقش مهمی بر عهده‌دارند و ارزش افزوده بخش تولید درنتیجه فعالیت‌های این بخش حاصل می‌شود. مهدیان خاطرنشان کرد: چنانچه بخش بازرگانی در اقتصاد در خدمت تولید باشد، چرخ تولید به نحو کارآمد و مؤثری به حرکت درمی‌آید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر