12 آبان 1399 - 15:08
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد:

افزایش تقاضای خرید سکه در آستانه عید/ حباب سکه؛ ۱.۴ میلیون

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر از افزایش تقاضای خرید سکه در آستانه ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) خبر داد و افزود: حباب سکه نیز یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
کد خبر : ۱۱۹۳۲۲
سکه

محمدکشتی آرای در گفتگو با خبرنگار ایبِنا در خصوص روند بازار طلا و سکه، گفت: قیمت انس جهانی در روز جاری حدود ۹ دلار افزایش یافت و نرخ ارز نیز در روز جاری روندی افزایشی داشته که این دو عامل موجب شده تا قیمت سکه و طلا نیز افزایش داشته باشد.


وی افزود: برخلاف روزهای اخیر که قیمت ها در بازار سکه و طلا رو به نزول بود، امروز قیمت ها افزایشی شد. همچنین با توجه به عید پیش رو نیز تقاضا برای سکه‌های گرم پایین افزایش یافته و موجب شده تا قیمت آنها حبابی شود.


نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص قیمت ها نیز توضیح داد: سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۳ میلیون تومان، ‌طرح جدید ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار معامله می شود.


همچنین به گفته وی، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۳۳۰ هزار تومان قیمت خورده و حباب سکه هم یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

برچسب ها: سکه طلا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر