نوسانات بازار جهانی متاثر از انتخابات آمریکا

معاملات آتی آمریکا و سهام آسیا پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزایش یافت، در حالی که معامله‌گران ارز برای افزایش نوسانات خود را آماده کردند.
کد خبر : ۱۱۹۳۲۹
انتخابات امریکا

به گزارش ایبِنا به نقل از بلومبرگ، سهام هنگ کنگ، استرالیا و کره جنوبی بیش از یک درصد صعود کرد. دوشنبه قراردادهای اس اند پی ۵۰۰ پس از افت ۵.۶ درصدی معیار ارزش سهام هفته گذشته، پیشرفت کردند.


بازده اوراق استرالیا و دلار کاهش یافت، پس از آنکه بانک مرکزی نرخ نقدی را کاهش داد و گفت که قصد دارد ۱۰۰ میلیارد دلار (۷۰ میلیارد دلار) اوراق قرضه ۵ ساله  و ۱۰ ساله را برای شش ماه آینده بخرد، نوسان ضمنی یوان افزایش یافت.


یک استراتژیست ارشد کلان در یادداشتی نوشت: طبق نظرسنجی ها احتمالاً عدم اطمینان تا صبح روز چهارشنبه باقی می ماند، بسیار مهم است تا در مورد کرسی ریاست جمهوری و سنا آگاه باشیم. نظرسنجی ها نشان می دهد که نامزد دموکرات ها، جو بایدن پیشرو است. سرمایه گذاران از احتمال به چالش کشیده شدن نتیجه ابراز ناراحتی می کنند.


همچنین، در حالی که کاهش اندکی در موارد ابتلای ویروس ایالات متحده رخ داده است، چندین ایالت همچنان به ثبت رکورد تعداد ابتلاها ادامه می دهند. سوال این است که اکنون بازار به دنبال پیروزی بایدن است؟ و اگر آن را نداشته باشیم ناامید خواهد شد؟


پس از اتمام انتخابات ایالات متحده، روز پنجشنبه سرمایه گذاران با ارائه تصمیم سیاسی با فدرال رزرو درگیر خواهند شد که قبل از ارایه گزارش مشاغل اکتبر در روز جمعه است. در روز دوشنبه نفت پس از بیشترین جهش در سه هفته سود کرد و اوپک پلاس برنامه ریزی برای کاهش تولید را به تاخیر انداخت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر