18 آبان 1399 - 11:17

قرارداد توسعه دانشگاه خاتم در ناحیه نوآوری پردیس منعقد شد

قرارداد واگذاری زمین در پارک علم و فناوری پردیس به دانشگاه خاتم، به مساحت ۱۷هکتار در فاز نخست و تفاهم‌نامه‌ی واگذاری۳۰هکتار دیگر در فازهای آتی، جهت ساخت و توسعه‌ فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی امضا شد.
کد خبر : ۱۱۹۴۱۸
دانشگاه خاتم

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، طی این قرارداد که در مراسمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، مجید قاسمی رییس دانشگاه خاتم و مهدی صفاری نیا رییس پارک علم و فناوری پردیس منعقد شد، مجموعه‌ی آموزشی، تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری دانشگاه خاتم، تحت عنوان پردیس کارآفرینی رقابت‌پذیر، با سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد، در فاز ۴ پارک علم و فناوری پردیس احداث خواهد شد. این مجموعه با ۱۰ دانشکده، هر یک در ۵ گروه آموزشی، پذیرای ۱۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی و تحصیلات تکمیلی خواهد بود. مرکز تحقیقات و فناوری فعالیت‌های نوبنیان با ظرفیت یک هزار پژوهشگر، کتابخانه‌های تخصصی، سالن آمفی‌تأتر مرکزی پردیس، سالن‌هایی جهت برگزاری آزمون‌های بین‌المللی و مجتمع‌های ورزشی، خوابگاهی، پذیرایی و رفاهی از دیگر بخش‌های این مجموعه خواهند بود.


گفتنی است در حال حاضر دانشگاه خاتم با حمایت بانک‌پاسارگاد و بهره‌مندی از حضور استادان بنام و همچنین فضا و تجهیزات آموزشی به روز و پیشرفته، در زمره‌ی دانشگاه‌های مطرح کشور است. این دانشگاه با برگزاری دوره‌های موفق و همکاری با دانشگاه‌های معتبر جهان، توانسته‌است در سطح بین‌المللی نیز مطرح شده و با عبور از سه نسل اول، در سطح نسل چهارم و پنجم دانشگاهی، کارآفرینان خلاق، رقابت‌پذیر و مقاوم را تربیت و به کشور عرضه کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر