معاملات طلای اسپات افزایش یافت

معاملات طلای اسپات ۰.۵۵ درصد افزایش یافت است و در عین حال برخی بازارهای سهام آسیایی نیز رشد کرد.
کد خبر : ۱۱۹۴۸۰
طلا و نقره

به گزارش ایبِنا به نقل از کیتکونیوز، معاملات طلای اسپات ۰.۵۵ درصد افزایش یافت. قرار است تاریخ رسمی ورود بایدن به کاخ سفید ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ باشد، اما ممکن است تاخیرهایی به دلیل حال و هوای سرسختانه رییس جمهور فعلی وجود داشته باشد.


سهام آسیا در ابتدای هفته معاملات بیشتری را تجربه کرد. نیک کی ۲۲۵ ژاپن ۲.۲۶ درصد افزایش یافت (بالاترین میزان از سال ۱۹۹۱)، ای اس اکس استرالیا ۱.۷۵ درصد افزایش و کامپوزیت شانگهای چین ۱.۶۸ درصد بالاتر است.


در مورد اینکه حضور بایدن برای چین راحت تر خواهد بود و کمتر به دنبال تعرفه هاست، صحبت هایی صورت گرفته است. در بقیه فلزات، نقره ۰.۷۰ درصد افزایش یافت، اما نتوانست از سطح مقاومت ۲۶.۰۲ دلار عبور کند. روی (۱.۴۳ درصد)، سرب (۱.۳۴ درصد) و آلومینیوم (۰.۳۴ درصد) همه یک شبه بالاتر معامله شدند.


در بازارهای ارز، یوان چین پس از مشاهده سطح بالای ۶.۶۵ در هفته گذشته، به ۶.۵۷۸۹ در هر دلار رسید (بالاترین میزان از سال ۲۰۱۸). مصوبات ساختمانی استرالیا سود چشمگیر، اما پیش بینی شده ۱۵.۴ درصد نسبت به ۲.۳- درصد قبلی را نشان می دهد. در ژاپن، بانک ژاپن به ضرورت جلوگیری از پایان زودرس سیاست پولی آسان اشاره کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر