تسلیم و درخواست ورشکستگی شرکت انرژی گلف پورت آمریکا

تولیدکننده گاز طبیعی گلف پورت انرژی، پرونده ورشکستگی را مطرح می‌کند.
کد خبر : ۱۱۹۶۴۷
شرکت گلف پورت

به گزارش ایبِنا به نقل از رویترز، روز جمعه شرکت انرژی گلف پورت کاوشگر و تولیدکننده گاز طبیعی درخواست ورشکستگی فصل۱۱ را مطرح کرد و به عنوان آخرین شرکت در بخش انرژی ایالات متحده شناخته شد که تسلیم قیمت های ضعیف نفت خام می شود زیرا همه گیری COVID-۱۹ تقاضای سوخت را کاهش می دهد.


روز شنبه، گلف پورت در بیانیه ای اعلام کرد که ۲۶۲.۵ میلیون دلار از طریق وام های موجود خود تحت عنوان تسهیلات اعتباری گردان، که از وام دهندگان موجود در اختیار داشته است از جمله ۱۰۵ میلیون دلار پول جدید که پس از تأیید دادگاه در دسترس خواهد بود.


تقاضای کم به دلیل شیوع ویروس کرونا و جنگ قیمت بین تولید کنندگان بزرگ نفت منجر به افت تاریخی قیمت نفت شد. به عنوان بخشی از برنامه تجدید ساختار، گلف پورت گفت که انتظار می رود حدود ۱.۲۵ میلیارد دلار بدهی تأمین شده حذف شود و هزینه سود نقدی سالانه به طور قابل توجهی کاهش یابد.


گلف پورت بدهی های خود را در ۱۵ اکتبر، ۱ نوامبر و ۱۵ نوامبر پرداخت کرد. گلف پورت گفت همچنین وام دهندگان فعلی تعهد کرده اند تا ۵۸۰ میلیون دلار برای خروج از زمان تأمین مالی از فصل ۱۱ را تأمین کنند.


طبق پرونده ای که دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای ناحیه جنوبی تگزاس تشکیل داد، از ۳۰سپتامبر، کل شرکت حدود ۲.۵ میلیارد دلار بدهی داشت. این شرکت گفت که همچنین ۵۵۰ میلیون دلار اسکناس جدید غیر ایمن در چارچوب توافقنامه تجدید ساختار به طلبکاران غیر ایمن موجود برخی از شرکت های تابعه گلف پورت صادر خواهد کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر