08 آذر 1399 - 17:19

پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای

مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت شهادت مظلومانه دانشمند ارشد و برجسته کشورمان و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر : ۱۲۰۰۲۴
پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت شهادت سردار سرتیپ‌ پاسدار دكتر محسن فخری زاده

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:


بسمه تعالی


مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ و َمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ


شهادت سرافرازانه و آسمانی شدن دانشمند و افتخار ایران زمین شهید دکتر محسن فخری زاده را محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب، مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی، خانواده محترم و همکاران شهید والامقام صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می نمایم.


دشمنان زبون ایران اسلامی در اوج خواری و ذلالت چاره مقابله با بالندگی، پیشرفت و اعتلای مردم و میهن عزیزمان را در از میان برداشتن فرزندان دلیر و دانشمند، دیده و با این اعمال غیر انسانی بار دیگر چهره پلید خود را به جهانیان نشان دادند. یک روز با ترور ناجوانمردانه سرباز دلیر اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و این بار با ترور دانشمند هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده.


 مردم دنیا واقف گردیدند که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی یارای مقابله با عزتمندی و افتخار آفرینی مردم عزیز و کشور پهناورمان را ندارند و تلاش می کنند سرمایه های ارزشمند را از میان بردارند.


امروز که دشمنان، یکی دیگر از فرزندان این مرز و بوم را با خفت و رذالت ترور کردند تا به خیال خام مانع دستیابی ایران به دانش هسته ای صلح آمیز باشند، متحد و یک صدا برای احقاق این حق قانونی خود ایستادگی می نماییم و آرزو می‌کنیم ایران عزیز همچون گذشته قدرتمند و سربلند در صحنه جهانی بدرخشد.


بار دیگر ضمن محکوم کردن این عمل دور از انسانیت، شهادت دانشمند هسته ای را تبریک و تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایران عزیز و مردم شریف توفیق و سربلندی بیش از پیش مسألت می نمایم.



                                                                                                                                                                                                                                   اسماعیل لله گانی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر