09 آذر 1399 - 16:28
مدیرعامل بانک کشاورزی:

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از بخش کشاورزی

مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست بررسی راهکارهای حمایت از خرید کشمش اعلام کرد: از همه ظرفیت‌ها برای حمایت مالی از بخش کشاورزی و تحقق جهش تولید در این بخش استفاده می‌کنیم.
کد خبر : ۱۲۰۰۶۰
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قزوین، خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر یک روزه به استان قزوین و در نشست بررسی راهکارهای حمایت از خرید کشمش در مجموعه باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد: از همه ظرفیت ها برای حمایت مالی از بخش کشاورزی و تحقق جهش تولید در این بخش استفاده می کنیم.


خدارحمی در این جلسه که با حضور جمالی پور استاندار قزوین، طهماسبی معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ، رجب رحمانی نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی  و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، ضمن اشاره به حمایت بانک کشاورزی از تولید محصولات کشاورزی در راستای اشتغال زایی تصریح کرد: بانک کشاورزی در راستای کمک به مشکلات کشاورزان و صادرکنندگان آماده همکاری با آنان است.


وی در ادامه افزود: با تامین نقدینگی، امسال پول گندم کشاورزان به روز پرداخت شد و  با تامین  نقدینگی مشکل سایر کشاورزان در سایر محصولات کشاورری نیز  حل می شود. مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: برای خرید کشمش نیز آمادگی داریم با حضور فعال بخش خصوصی  به این موضوع کمک کنیم و امسال برای صادرات اعتبارات خاصی درنظر گرفته شده که می توان از این‌ محل برای حمایت از بخش خصوصی در زمینه خرید محصولات کشاورزی وارد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر