24 آذر 1399 - 11:10
بانک کشاورزی، حامی تولید و کارآفرینان

حمایت۱۸میلیاردریالی بانک کشاورزی از طرح تولید قارچ در اصفهان

شرکت قارچ الماس سپاهان در شهرستان شاهین شهر استان اصفهان، از جمله شرکت های موفقی است که با حمایت ۱۸ میلیارد ریالی بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده است.
کد خبر : ۱۲۰۴۴۵
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، شرکت قارچ الماس سپاهان در شهرستان شاهین شهر استان اصفهان، از جمله شرکت های موفقی است که با حمایت ۱۸ میلیارد ریالی بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده و با تولید قارچ خوراکی، زمینه اشتغال بیش از ۲۵ نفر به صورت مستقیم  را فراهم  و به همین دلیل، نقش مهمی در توسعه پایدار و رونق اقتصادی منطقه ایفا کرده است. این اشتغال زایی، علاوه بر تاثیر مستقیم در کاهش نرخ بیکاری در استان اصفهان، بخش عمده ای از نیاز منطقه به محصول قارچ و کمپوست را برطرف کرده است.


محصولات این واحد تولیدی در بسته بندی های متفاوت و بهداشتی در شهرهای مختلف عرضه می شود و بناست با اجرای طرح توسعه، میزان تولید قارچ خوراکی را به ۱۲۰۰تن در سال افزایش دهد. مجید احمدی مجری پروژه قارچ الماس سپاهان درباره مزایای پروژه تولید قارچ خوراکی می گوید: از سال ۱۳۸۸تولید قارچ خوراکی و اسپان(بذر قارچ خوراکی) را با ظرفیت ۵۵۰ تن در سال  آغاز کردیم  و با تسهیلات۱۸میلیارد ریالی  بانک کشاورزی، بستر مناسبی برای تولید قارچ خوراکی فراهم ساختیم. هم اکنون ظرفیت تولید را به  ۹۷۰ تن قارچ خوراکی افزایش داده ایم وبخش عمده ای از نیاز منطقه را تامین کردیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر