29 آذر 1399 - 13:48

اهداء تعدادی تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت توسط بانک توسعه تعاون

در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و عمل به وظایف اخلاقی و اجتماعی، تعدادی تبلت از سوی بانک توسعه تعاون به نیازمندان تحت پوشش موسسه خیریه محبان رضا اهدا گردید.
کد خبر : ۱۲۰۵۶۷
اهداء تعدادی تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت توسط بانک توسعه تعاون

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، با توجه به شیوع کرونا طی سال جاری و ترویج آموزش از راه دور از طریق سامانه‌های الکترونیک، دستگاه‌های تبلت به یکی از ابزارهای ضروری خانواده‌ها برای تحصیل دانش‌آموزان تبدیل شده است. بر این اساس برنامه اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند از طریق اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون و همچنین برخی مدیریت شعب استان‌ها در چند مرحله اجرایی شده است.


شایان ذکر است با حضور نماینده موسسه خیریه محبان رضا در محل اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون و معاونین فرهنگی و اطلاع‌رسانی و تبلیغات اداره کل روابطعمومی بانک توسعه تعاون، طی مراسمی چندین دستگاه تبلت بانک توسعه تعاون باهدف استفاده نیازمندان تحت پوشش این موسسه اهدا گردید. شایان ذکر است بانک توسعه تعاون با برقراری تعامل با موسسات خیریه و همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد در پی آن است تا در رفع احتیاجات ضروری نیازمندان گام بردارد.


ضمن آنکه اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون مطابق رویه سنوات گذشته و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی؛ همواره پاسخگویی به نیازهای اساسی دانش‌آموزان را در دستور کار قرار داده است و در این راستا اهدای نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیز از برنامه‌های مستمری است که طی سالیان اخیر مورد توجه قرار گرفته است.


همچنین اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به اقشار تحت پوشش نهادهای حمایت‌گر از جمله مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید از برنامه‌های اصلی بانک توسعه تعاون طی یازده سال فعالیت بوده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر