جشنواره روابط عمومی

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ۴ بخش پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط‌ عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی و همچنین فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات، در ۱۰ بخش و دو سطح ملی و استانی برگزار شد.

روابط عمومی بانک مهر ایران با شرکت در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در بخش‌های وب‌سایت رتبه اول، شبکه اجتماعی رتبه دوم، تبلیغات رتبه دوم و پوستر رتبه سوم ملی را از آن خود کرد.

شایان ذکر است، این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =