08 دی 1399 - 14:16

تاثیر اپلیکیشن ایوا در قطع زنجیره کرونا

مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به اینکه تردد غیر ضروری مردم به شعب بانکی را کاهش می‌دهیم، افزود: یک بانک دیجیتالی در قالب یک اپلیکیشن پرداخت، ایجاد شده است.
کد خبر : ۱۲۰۸۳۹
محمودزاده

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، دکتر «محمدعلی محمودزاده» مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در دیدار با دکتر «محمد مهدی قاسمی» مدیر شبکه سلامت سیما با اشاره به شیوع و گسترش ویروس کرونا در جهان و ایران، اظهار کرد: کرونا سرعت و لزوم بهره‌گیری از امکانات حاضر در فضای مجازی و دنیای دیجیتال را بیشتر کرد.


وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا سبب شد تا پیشرفت عدیده‌ای در ایران در حوزه دنیای دیجیتال و خدمات آن حاصل شود، افزود: از آنجایی که حفظ جان مردم و تلاش برای جلوگیری از شیوع کرونا وظیفه تک تک آحاد جامعه است، شرکت پرداخت الکترونیک سداد به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت، به سهم خود امکاناتی را برای سلامتی مردم مهیا کرد تا در شبکه سلامت کشور سهمی داشته باشد.


مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد «فراهم کردن امکانی به منظور عدم مراجعه مردم به بانک‌ها و شعبات بانکی» را از جمله خدمات این شرکت به مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا در کشور برشمرد و تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم تا در شرایط کرونایی بتوانیم سهمی در حفظ سلامتی و جان مردم کشورمان داشته باشیم.


وی اضافه کرد: در حال حاضر با ایجاد امکاناتی از طریق اپلیکیشن ایوا اولین شعبه دیجیتالی بانک ملی ایران، تمام خدمات را تحت عنوان نشان بانک مهیا کرده‌ایم که مردم را از حضور در شعبات بانکی بی‌نیاز می‌کند.


محمودزاده به تشریح خدمات سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا پرداخت و خاطرنشان کرد: در سرویس نشان بانک شعبه دیجیتال بانک ملی ایران، مردم می‌توانند پس از احراز هویت الکترونیکی و امضای دیجیتال خدماتی همچون افتتاح حساب، دریافت دسته چک، دریافت کارت بانکی، و حتی سخت‌ترین پروسه بانکی یعنی دریافت تسهیلات را دریافت کنند که این خدمات سبب کاهش تردد غیر ضروری در سطح شهر در شرایط کرونایی و سهولت بیشتر مردم در دسترسی به خدمات شده است.


وی تاکید کرد: برای نخستین مرتبه است که در کشور یک بانک دیجیتالی در قالب یک اپلیکیشن پرداخت، ایجاد شده تا تمامی خدمات بانکی و نیازهای مردم در حوزه پرداخت به صورت تمام دیجیتالی انجام شود.


در ادامه این جلسه، دکتر «محمد مهدی قاسمی» مدیر شبکه سلامت سیما نیز مساله سلامت در جامعه را یکی از مهمترین اولویت‌ها دانست و گفت: کشور ما از حیث امکانات و اقداماتی که لازم است در حوزه سلامت انجام شود، از شرایط خوبی برخودار است.


وی ایران را از جمله کشورهایی برشمرد که سواد سلامت جامعه آن در منطقه خاورمیانه زبان زد عام و خاص بوده و نقش رسانه ملی را در افزایش سواد سلامت جامعه بسیار موثر و پررنگ دانست.


مدیر شبکه سلامت سیما با تاکید بر اینکه شبکه سلامت سیما بعد از شیوع کرونا حدود ۱۱۰ درصد رشد مخاطب داشته که عمده آنان جوانان بوده‌اند، تصریح کرد: نمونه بارز این ادعا، برنامه "مافیا" شبکه سلامت سیما است که با استقبال فوق‌العاده و بی‌نظیر جوانان روبه‌رو شده است.


قاسمی، تولید برنامه‌های پرنشاط ترکیبی و حتی سریال‌های آموزشی و مستند را از جمله اقدامات در حالت طراحی و پخش در این شبکه عنوان کرد و گفت: آمادگی این را داریم تا همکاری لازم برای تعامل دراز مدت با شبکه پرداخت از طریق شرکت پرداخت الکترونیک سداد و معرفی محصولات آن را داشته باشیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها