09 دی 1399 - 10:22

پیام آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات به‌مناسبت روز پست بانک

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی پیامی آغاز بیست‌وپنجمین سال فعالیت پست‌بانک‌ایران را به خانواده بزرگ این بانک و همچنین ذینفعان آن تبریک گفت.
کد خبر : ۱۲۰۸۶۱
محمد جواد آذری جهرمی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران: متن پیام وی بدین شرح است؛

آغاز ۲۵مین سال فعالیت پست بانک ایران را به تمامی کارکنان، کارگزاران، پیشکسوتان و ذینفعان این مجموعه تبریک عرض می نمایم. قطعاً نظام مالی، پولی و بانکی به عنوان یکی از ارکان اثرگذار بر روند توسعه کشور به صورت عام و بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت خاص، می‌تواند بسترساز، تسهیل‌کننده و تسریع کننده تحقق تحول دیجیتال در کشور و حرکت به سمت ایران هوشمند باشد.

پست‌بانک ایران طی سالیان اخیر به عنوان گسترده‌ترین بانک کشور، نقش مناسبی را در بسط عدالت اجتماعی ازطریق توسعه خدمات در دسترس بانکی در نقاط کم‌برخوردار روستایی و مناطق محروم ایفا نموده و امیدواریم که این روند خدمت رسانی با اهتمام ویژه تداوم یافته و از این شبکه، حداکثر بهره برداری جهت ارائه خدمات نوین در مناطق دورافتاده و تا حد ممکن به صورت غیرحضوری انجام پذیرد. توجه و تمرکز هرچه بیشتر در استفاده از ابزارهای الکترونیکی و پیشرو بودن در این زمینه حتی در کل شبکه بانکی کشور، امری مطلوب و مورد تأکید است. آنچه که در روند گسترش اقتصاد دیجیتال در کشور و حمایت از رشد کسب‌وکارهای این بخش حایز اهمیت است، لزوم تمرکز و توجه هرچه بیشتر به ایفای نقش بانک تخصصی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ایجاد و بسط ابزارهای پولی و بانکی متناسب با اقتضائات و انتظارات این حوزه است.

قطعاً ایفای نقش پررنگ و مؤثر در نظام مالی حمایت کننده از فرآیند نوآوری در کشور، به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند جایگاه ویژه‌ای را برای پست بانک در بین فعالین این بخش رقم زده و برگ زرین دیگری بریا عملکرد این مجموعه در پی داشته باشد.



محمدجواد آذری جهرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر