09 دی 1399 - 10:21

بازدید آذری جهرمی از مدیریت شعب پست‌بانک سیستان و بلوچستان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان سیستان و بلوچستان از مدیریت شعب پست بانک استان بازدید و از عملکرد این بانک قدردانی کرد.
کد خبر : ۱۲۰۸۶۲
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، آذری جهرمی در این سفر به اتقاق هیأت همراه و همچنین ثریا سیدزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و دیگر مسئولان استانداری با حضور در مدیریت شعب پست بانک استان سیستان و بلوچستان، نشست مشترکی با محمدابراهیم محمدی مدیرشعب استان برگزار کرد.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اعلام رضایت مجموعه استانداری و فناوری اطلاعات از عملکرد پست‌بانک استان تأکید کرد: فلسفه ایجادی این بانک حضور درمناطق روستایی و خدمت درمناطق محروم است.


وی درپایان بر انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حضور باجه‌های بانکی در روستاهای بالای ۱۵۰۰ نفر جمعیت استان بر تحقق این مهم تاکید نمود.


محمدی نیز درابتدای این نشست، گزارش مفصلی از عملکرد پست بانک استان سیستان و بلوچستان در حوزه های باجه‌های بانکی روستایی، خدمات الکترونیک، تسهیلات اشتغالزایی روستایی و صندوق توسعه ملی درمناطق روستایی و همچنین تسهیلات استصناع در شهرهای زاهدان و زابل ارائه کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها