09 دی 1399 - 14:11
استاندار مازندران:

اقدامات امیدبخش پست‌بانک‌ در توسعه خدمات بانکی در روستاها

استاندار مازندران ضمن تبریک ۲۵مین سال بانک گفت: اقدامات امیدبخشی توسط این بانک در توسعه خدمات بانکی در روستاها انجام شده که شایسته تقدیر است.
کد خبر : ۱۲۰۸۷۶
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، احمد حسین‌زادگان افزود: براساس گزارش های موجود، این بانک در بحث شفافیت مالی، رتبه اول را در کشور کسب کرده که اقدام مناسبی بشمار می‌رود و موجب افزایش اعتماد مردم به مجموعه و سیستم بانکی به ویژه پست بانک ایران شده است.



حسین زادگان با اشاره به اینکه پست‌بانک‌ایران به جهت ارائه خدمات بانکی موجب تحول و رفاه روستائیان شده است عنوان کرد: توسعه روستاها یک اولویت محسوب می شود که این بانک می تواند در تحقق این مهم تاثیرگذار باشد.



وی تصریح کرد: افزایش خدمات بانکی در شعب و باجه‌های بانکی روستائی قابل توجه است. بنحوی که براساس آمار تاکنون به ۶۱ هزار نفر تسهیلات اعطا شده که عموماً متقاضیان روستائی است و بیانگر اولویت دادن پست‌بانک‌ایران به روستاها، مناطق محروم و توسعه ضریب اشتغال در این مناطق بوده است.



استاندار مازندران با اشاره به اینکه توسعه، تولید و اشتغال روستایی نیازمند نقش آفرینی بیش از پیش پست بانک ایران بعنوان بانک تخصصی در روستاها است خاطرنشان کرد: ایجاد و بهره‌برداری باجه‌های بانکی در روستاها و مناطق محروم علاوه بر ایجاد اشتغال سبب توسعه اقتصادی و به تبع آن توسعه فرهنگی و اجتماعی در روستاها و اعطای تسهیلات خرد توسط این بانک و همچنین منجبر به تحول در روستاها و افزایش تولیدات نهادهای کشاورزی و صنایع وابسته به آن می‌شود.



وی در پایان تأکید کرد: نگاه استانداری، نگاه توسعه‌ای است و امیدوارم با همکاری اداره‌کل امور روستائی و شوراهای اسلامی استانداری و همچنین پست بانک ایران شاهد افزایش رفاه و توسعه روستاها در استان مازندران باشیم.



موسوی نیز در این نشست ضمن قدردانی از حمایت‌های استانداری، گزارشی از روند فعالیت و عملکرد شعب و باجه های روستائی، تسهیلات اشتغال‌زا به ویژه در مناطق محروم و روستائی، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، طرح‌های حمایتی از تولیدکنندگان کالا و خدمات ازجمله طرح مروارید کارت، استقرار بیش از ۷۵درصد دستگاه خودپرداز و پایانه‌های فروش پست بانک ایران در مناطق محروم و روستائی ارائه و خواستار انتقال تمامی حساب‌های دهیاری‌ها به این بانک شد.
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر