10 دی 1399 - 08:25
معاون اعتباری و بین‌الملل پست بانک ایران:

فرصت استثنایی به بدهکاران تسهیلات برای بخشودگی جرایم دیرکرد

پست‌بانک‌ایران در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به کسب و کارها و اشخاص آسیب‌دیده از کرونا با بخشودگی جرایم تأخیر تأدیه اقساط سررسید شده‌ پرداخت نشده (دیرکرد) بدهکاران تسهیلات موافقت نمود.
کد خبر : ۱۲۰۸۹۷
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، حمید افتخاری معاون اعتباری و بین‌الملل بانک اعلام کرد: هیأت مدیره پست بانک همزمان با آغاز ۲۵مین سال فعالیت بانک و درراستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به کسب و کارها و اشخاص آسیب‌دیده از کرونا با بخشودگی جرایم تأخیر تأدیه اقساط سررسید شده‌ پرداخت نشده (دیرکرد) بدهکاران تسهیلات پست‌بانک‌ایران موافقت نمود.


وی تصریح کرد: آن دسته از دریافت‌کنندگان تسهیلات از این بانک که تا اول دی‌ماه سال ۱۳۹۹ اقساط آنها پرداخت نشده است مشمول بخشودگی شده و درصورت به روز رسانی اقساط پرداخت نشده خود، متناسب با تعداد اقساط وصولی و یا بروزرسانی بدهی می‌توانند از این فرصت استثانی بهره‌مند شوند.


افتخاری افزود: مشمولان بخشودگی جرایم دیرکرد تسهیلات می‌توانند تا پایان بهمن‌ماه سال جاری با مراجعه به شعبه دریافت‌کننده تسهیلات از این فرصت استثنائی بهره مند شوند. وی درپایان تأکید کرد: اقساط تسهیلات صندوق توسعه ملی و وام‌های قرض‌الحسنه مشمول این بخشودگی نمی‌باشد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر