10 دی 1399 - 11:17

ارتقا خدمات بانک توسعه تعاون با پیاده سازی نقشه راه تحول دیجیتال

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون بر اهمیت پیاده‌سازی نقشه راه تحول دیجیتال در ارتقاء سطح عملیات بانک تأکید نمود.
کد خبر : ۱۲۰۹۰۲
پیاده‌سازی نقشه راه تحول دیجیتال بانک توسعه تعاون موجب ارتقاء سطح عملیات بانکی می‌شود

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،‌ امیر هوشنگ عصار زاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه بررسی نقشه راه تحول دیجیتال بانک اظهار داشت: تحول دیجیتال به عنوان یک اصل مهم در بانک توسعه تعاون دنبال می‌شود و بسیاری از مأموریت‌ها و رسالت اجتماعی بانک در آن به تصویر در آمده است.


عصار زاده با اشاره به این‌که انتظار مدیران ارشد بانک از این سند، اثرگذاری بهینه در عملکرد بانک است افزود: همواره از این‌که سند راهبردی تحول دیجیتال در سطح مطالعاتی بماند بر حذر بوده‌ایم و توقع داریم پیاده‌سازی نقشه راه تحول دیجیتال تأثیرات عمده‌ای بر نقش توسعه‌ای بانک و ارتقاء کمی و کیفی سطح عملیات بانک در فرآیندهای کلان و خرد داشته باشد.


وی در ادامه به نقش بانک توسعه تعاون در تحقق برنامه‌های اجتماعی و اقتصادی دولت اشاره نمود و افزود: کمک به شکل‌گیری و توانمندسازی تشکل‌های تعاونی و بکارگیری آن‌ها در بهینه‌سازی فرآیند واگذاری بنگاه‌های دولتی و کمک به افزایش ملموس سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی ازجمله مأموریت‌هایی است که ارکان سیاست گزار کشور برای این بانک متصور شده‌اند و این وظایف کلیدی و اثر آن در دامنه مأموریت بانک بسیار حائز اهمیت است.


عصار زاده همچنین به نقش مهم تیم نظارتی و راهبری حاضر در وزارت امور اقتصادی و دارایی اشاره نمود و افزود: اساتید خبره و صاحب‌نظر معاونت بانک و بیمه این وزارتخانه در تکمیل و ارتقاء کارآمدی این سند نقش مهمی را ایفا می‌کنند و کارگروه حاضر در بانک توسعه تعاون نهایت استفاده را از تجربیات این عزیزان در نظر داشته است.


عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در تبیین نحوه تدوین سند خاطرنشان کرد: فعالیت جهت ارائه نقشه راه بانکداری دیجیتال مشتمل بر سه لایه تدوین استراتژی، طراحی مدل کسب‌وکار و طراحی مدل عملیاتی می‌شود.


ایرج شیخ‌زاده معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون در این جلسه گفت: این بانک به‌صورت توسعه‌ای، تعاون گران فعال در انواع رسته‌های اقتصادی را به عنوان جامعه هدف مدنظر داشته است و توانمندسازی تعاونی‌ها به عنوان نمود مهمی از مردمی سازی اقتصاد در زمره تکالیف بانک مطرح بوده و حرکت بانک نیز در همین مسیر ترسیم‌شده و به اجرا درآمده است.


در این جلسه مباحث مهمی میان اعضای کارگروه تدوین نقشه راه در بانک توسعه تعاون و کارگروه راهبری حاضر در وزارت امور اقتصادی و دارایی شکل گرفت و مطابق تأکید عصار زاده عضو هیات مدیره بانک مقرر شد طی بازه چندروزه، باهم افزایی دو کارگروه، رفع کاستی‌ها و تقویت سند مدنظر قرار گیرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر