16 دی 1399 - 09:55

دیدارهای مدیرعامل پست بانک با نماینده ولی‌فقیه و استاندار خوزستان

مدیرعامل پست‌بانک‌ ایران در سفر به اهواز، بطور جداگانه با حجت‌الاسلام موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : ۱۲۱۰۵۶
بهزاد شیری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، شیری در دیدار با نماینده ولی فقیه که به همراه دکتر دهدشتی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علیرضا واحدپور مدیر امور استانها و بازاریابی، صالح نساج مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان و ایمان جعفری معاون مدیریت شعب پست بانک استان برگزار شد، به تبیین و تشریح سیاست‌ها و اهداف بانک پرداخت و گزارشی از اقدامات و انواع خدمات در حوزه‌های روستایی و مناطق کم‌برخوردار ارایه کرد و فعالیت‌های بانک را در رونق تولید و اشتغال‌زایی در مناطق کمتر توسعه یافته برشمرد.


شیری در این دیدار به راهبردهای پست بانک ایران درجهت گسترش خدمات بانکداری دیجیتالی در مناطق کمتر توسعه‌یافته اشاره و به عزم پست بانک ایران بر گسترش شمول مالی و بهبود برابری‌های اجتماعی تأکید کرد.


موسوی فرد نیز از خدمات ارزشمند پست‌بانک‌ایران در روستاها و مناطق محروم قدردانی و خواستار گسترش همکاری‌ها و حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی برای توسعه خدمات بانکی در روستاهای استان شد.


شیری در دیدار با استاندار خوزستان نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های استانداری، آمادگی پست‌بانک‌ایران را برای کمک به رونق تولید در بخش‌های مولد و حمایت از اشتغال‌ پایدار در مناطق روستایی و کم‌برخوردار استان اعلام داشت.


شریعتی نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد پست بانک استان خوزستان به ویژه در زمینه پرداخت تسهیلات و حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و کم‌برخوردار استان اعلام کرد: مجموعه استانداری آماده هرگونه پشتیبانی و حمایت از گسترش خدمات این بانک‌ در انجام رسالت خود در تمامی نقاط استان است.


همچنین دکتر شیری و علیرضا واحدپور پس از این دیدارها درجلسه شورای اداری مدیریت شعب استان خوزستان حضور یافته و با معاونین و روسای دوایر ستادی و شعب شهر اهواز و همچنین رؤسای شعب شهرستان‌های استان نیز به‌صورت ویدئو کنفرانس نشست مشترکی برگزار کردند.


در ابتدای این جلسه ایمان جعفری معاون مدیریت شعب استان، گزارشی از مهم‌ترین شاخص‌های عملکردی استان ارائه و به تبیین و مشکلات و درخواست‌های استان پرداخت و کارکنان استان نیز دیدگاه و نظرات خود را بیان داشتند.


در ادامه واحدپور نیز گزارشی از اقدامات استان خوزستان ارائه و عملکرد آن را همراه با اطلاعات سایر استانها و مناطق بررسی و تأکید کرد: استان دارای ظرفیت‌های بالقوه جهت تجهیزمنابع در بخش صنعتی و کشاورزی است که انتظار می‌رود مدیریت شعب استان با برنامه‌ریزی و نظارت مستمر بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.


دکتر شیری در ادامه این جلسه، ضمن اعلام رضایت از عملکرد مجموعه مدیریت شعب استان بر ایجاد انگیزه در بین کارکنان به منظور ارتقاء وضعیت فعلی استان تأکید و خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل های استان در زمینه جذب منابع و تحقق هدف سپرده‌ای و ایجاد و راه‌اندازی باجه‌های بانکی با کیفیت درسطح استان شد.


تأکید بر تلاش بیشتر برای افزایش منابع در شعب، کاهش مطالبات استان و دستیابی به متوسط کشوری، ارتقای شاخص‌های کمی اعم از شاخص مصارف به منابع، هزینه به درآمد، رفع مشکل نیروی انسانی شعب، افزایش خدمات الکترونیکی؛ بانکداری دیجیتالی و همراه بانک از دیگر مباحثی بود که دکتر شیری در این جلسه مطرح نمود. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر