17 دی 1399 - 12:46
مدیر عامل بانک کشاورزی:

آماده حمایت از طرح‌های بزرگ در آذربایجان غربی هستیم

مدیر عامل بانک کشاورزی با اشاره به ظرفیت های آذربایجان غربی در بخش کشاورزی گفت: این بانک آماده حمایت از ایجاد طرح های بزرگ کشاورزی و تأمین سرمایه درگردش واحد های فعال در این استان است.
کد خبر : ۱۲۱۱۰۳
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی، روح اله خدارحمی عصر سه شنبه۱۶دی ماه در جلسه کارگروه آب و کشاورزی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی؛ استاندار آذربایجان غربی و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد،اظهار داشت: آذربایجان غربی  به لحاظ ظرفیت های بالقوه در بخش کشاورزی مستعد ایجاد زنجیره های بزرگ کشاورزی در حوزه های مختلف است و بانک کشاورزی تا کنون در این استان از ایجاد زنجیره های تولید،به ویژه زنجیره های بزرگ صنعت طیور و تولید شکر حمایت کرده است.


وی ادامه داد: بانک کشاورزی آماده است تا در کنار تأمین سرمایه در گردش،تسهیلات لازم را برای ایجاد واحد های بزرگ و زنجیره تولید در حوزه های مختلف بخش کشاورزی پرداخت کند. مدیر عامل بانک کشاورزی با تأکید بر ضرورت توسعه مکانیزاسیون و ابزارهایی نوین کشاورزی افزود:هیچ محدودیتی بابت تأمین تسهیلات بانکی در این زمینه وجود ندارد.


وی در پایان با اشاره به شرایط ویژه جغرافیایی استان آذربایجان غربی و نزدیکی به پایانه های صادراتی کشور، گفت: بانک کشاورزی آماده پذیرش طرح های موثر و بزرگ در این استان است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر