20 دی 1399 - 10:48

تداوم کاهش پلکانی قیمت دلار و یورو در اولین روز هفته

نرخ دلار و یورو در اولین روز هفته با کاهش در صرافی‌های مجاز و بانکی سطح کشور همراه شده است.
کد خبر : ۱۲۱۱۵۷
دلار

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ بررسی نرخ های بازار امروز (شنبه بیستم دی ماه ۱۳۹۹) ارز، نشان از افت بهای دلار آمریکا و یورو دارد. به گونه ای که در لحظه تنظیم و انتشار این گزارش، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز به نرخ ۲۴۷۵۰ تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل با کاهش ۱۵۰ تومانی نسبت به پایان هفته قبل (پنج شنبه هجدهم دی ماه)، به قیمت ۲۵۴۰۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود. افت امروز نرخ اسکناس آمریکایی در حالی است که در مقایسه با شنبه هفته گذشته نیز، قیمت این ارز با کاهش ۲۲۰ تومانی همراه شده است.


همچنین یورو دیگر ارز پرطرفدار بازار، در ساعت ابتدایی شروع فعالیت صرافی های مجاز و بانکی به نرخ ۳۰۴۰۰ تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت ۳۱۰۵۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که این نرخ نسبت به روز پنج شنبه هفته قبل، ۵۰۰ تومان ارزان تر شده است.


تداوم کاهش شاخص ارزی در اولین روز هفته جاری در حالی است که بر اساس این گزارش، نرخ فروش دلار آمریکا و یورو در معاملات روز پنج شنبه هفته قبل نیز با کاهش همراه بود. به گونه ای که در آخرین روز هفته گذشته، نرخ فروش دلار آمریکا نسبت به روز چهارشنبه، با کاهش ۳۰۰ تومانی و یورو نیز  نسبت به روز قبل، با افت ۲۰۰ تومانی به ثبت رسیده بودند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر