بانک دویچه و بانک سیگنیچر ترامپ را تحریم کردند

بانک‌های مورد علاقه ترامپ در میان عواقب شورش واشنگتن، وی را تحریم کردند.
کد خبر : ۱۲۱۲۵۱
ترامب

به گزارش ایبِنا به نقل از بلومبرگ، به دنبال ناآرامی های هفته گذشته در پایتخت ایالات متحده، دو بانک مورد علاقه دونالد ترامپ، رئیس جمهور میلیاردر را تحریم کردند. بانک دویچه تصمیم گرفته است از تجارت بیشتر با و شرکت وی خودداری کند، ترامپ بیش از ۳۰۰ میلیون دلار به این بانک وام دهنده مستقر در فرانکفورت بدهکار است.


و بانک سیگنیچر، این بانک نیویورکی گفت با اصرار برای استعفای وی با ترامپ، وی را حذف می کند. سخنگوی این بانک روز دوشنبه گفت: در حال بستن دو حساب شخصی ترامپ  به ارزش حدود ۵.۳ میلیون دلار است.


این بانک روز دوشنبه در بیانیه جداگانه ای گفت: ما معتقدیم اقدام مناسب استعفای رئیس جمهور ایالات متحده است که به نفع ملت و ملت آمریکاست.


بانک سیگنیچر به ترامپ و نزدیکان وی شامل ایوانکا ترامپ، جارد کوشنر و مایکل کوهن خدمت کرده است. در سال ۲۰۱۱ ، بانک ایوانکا را به عنوان هیئت مدیره خود منصوب کرد، اما او چند سال بعد از سمت خود کناره گیری کرد. نیویورک تایمز اوایل روز دوشنبه از قطع روابط خبر داد.


سیگنیچر در بیانیه خود گفت: ما قبلاً هرگز در مورد موضوعات سیاسی اظهارنظر نکرده ایم و امیدواریم که دیگر هرگز این کار را نکنیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر