15 بهمن 1399 - 10:25
معاون اعتبارات و راهبری شعب بانک صنعت و معدن:

تصویب۸۹۱۶میلیارد ریال تسهیلات درحمایت از تولید محصول مقابله کرونا

بانک صنعت و معدن در حمایت از تولیدکنندگان محصولاتمهار ویروس کرونا و در راستای مسؤلیت اجتماعی خود از ابتدای زمان شیوع این بیماری تا پایان دیماه ۸ هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال تسهیلات مصوب کرد.
کد خبر : ۱۲۱۸۱۱
عبدالرضا ولی اللهی

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی در تشریح نوع تسهیلات یادشده افزود: برای واحدهای تولیدی دارای محصولات مهار شیوع ویروس کرونا و متقاضی تسهیلات مرتبط که شامل ۳۸ شرکت فعال در سراسر کشور می باشند، ۹۵۱ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت و ۷ هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش در نظر گرفته شده که بخش اعظم آن تاکنون پرداخت شده است.


ولی الهی بیان داشت: محصولات شرکت های مزبور بیشتر شامل محصولات بهداشتی، ضدعفونی کننده، محصولات دارویی و مواد و تجهیزات پزشکی مانند الکل، ژل ضدعفونی کننده، انواع شوینده بیمارستانی، انواع پوشش بیمارستانی و وسایل محافظتی از جمله ماسک و شیلد و ... می باشد.


عضو هیأت عامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: این بانک از همان روزهای ابتدایی شیوع بیماری کوید ۱۹ برای جبران کمبود عرضه محصولات مورد نیاز بخش بهداشت و درمان کشور و نیازهای مردم در تأمین محصولات غذایی و بهداشتی وارد عمل شد و در کنار امور جاری خود به حمایت جدی از تولیدکنندگان و فعالان این نوع صنایع پرداخت که این روند به همت تلاش مضاعف کارکنان این بانک در بخش های مختلف صف و ستاد، همچنان با قدرت دنبال می شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر