15 بهمن 1399 - 11:53

رونمایی از "زمرد" بانک تجارت در دهه فجر

همزمان با عید ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام دهه مبارک فجر، رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در مراسمی از "زمرد" زیست بوم متمرکز راهکارهای دیجیتال این بانک رونمایی کرد.
کد خبر : ۱۲۱۸۲۰
تجارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، همزمان با خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام الله فجرانقلاب ،دولت آبادی در مراسمی که با حضور اعضای هیات مدیره و عامل این بانک برگزار شد این طرح را تحولی مهم در مسیر راه اندازی سرویس های روزآمد بانک تجارت دانست.


وی با اشاره به اینکه سامانه زمرد رسالتی مهم در ورود به بانکداری دیجیتال است گفت: بانک تجارت به همت کارکنان و کارشناسان خبره خود توانست زیست بومی را طراحی کند که با هوشمند سازی فرآیند های بانکی و بازطراحی سرویس های پایه ای و حیاتی، خدمات و محصولات نوین دیجیتالی منطبق بر مفاهیم استاندارد بانکداری دیجیتال را ارائه کند.


دولت آبادی افزود: زیست بوم زمرد می تواند نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی مشتریان داشته باشد. در این زیست بوم اولویت، ارائه خدمات شخصی سازی شده به مشتری با رویکرد غیرحضوری است و مشتری حق انتخاب بیشتری برای دسترسی به محصولات و خدمات بانک دارد.


وی بر اینکه اکوسیستم زمرد رویاهای دیروز بانکداری را محقق ساخته تاکید کرد: ویژگی بارز این زیست بوم، آنلاین بودن صددرصد آن است و افراد بدون حضور در شعبه می‌توانند ضمن معرفی خود به عنوان یک مشتری جدید، افتتاح حساب و دریافت کارت از سایر خدمات غیر حضوری این زیست بوم استفاده کنند.


مدیرعامل بانک تجارت با تشریح فرآیند زیست بوم زمرد اظهار داشت: خدمات فعلی این زیست بوم مشتمل بر ورود به بانک، افتتاح حساب، صدور کارت و اخذ تسهیلات برای یک مشتری جدید است که فاز عملیاتی آن شامل مراحل شناسایی و احراز هویت مشتری، تخصیص امضای دیجیتال برای امضای اسناد بانکی به صورت دیجیتال، افتتاح حساب غیر حضوری، فعال سازی خدمات نوین و همراه بانک به صورت غیر حضوری، ثبت درخواست و تحویل کارت مشتری به نشانی مشتری، توثیق سهام عدالت و سایر دارایی ها با قابلیت توکنایز بر روی بستر بلاک چین و در نهایت دریافت اعتبار خرید ترمه بر روی کارت بانکی صادر شده به صورت غیر حضوری است.

برچسب ها: تجارت زمرد
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر