19 بهمن 1399 - 08:20

خدمات اعتباری خود را از بانک تجارت دریافت کنید

بانک تجارت به عنوان با گسترش خدمات خود در این زمینه موفق به افزایش ۳۱۹ درصدی سپرده نقدی ضمانتنامه‌های ارزی در مقطع آذرماه سال جاری نسبت به اسفند سال ۱۳۹۸ شد.
کد خبر : ۱۲۱۹۰۵
تجارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، بانک تجارت با کادر تخصصی خود در ستاد و شعب سراسر کشور آماده ارائه انواع خدمات اعتباری شامل گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی و صدور انواع ضمانتنامه ارزی و ریالی است.


بانک تجارت با توجه به سهم بلامنازع خود در این عرصه طبق آخرین آمار رسمی از افزایش نزدیک به ۲۵درصدی کل سپرده‌های ارزی در مقطع پایان آذرماه سال جاری نسبت به پایان اسفندماه سال ۱۳۹۸ خبر داده است.


در همین مقطع زمانی و با تلاش کارکنان این بانک، سپرده نقدی ضمانتنامه‌های ارزی با ۳۱۹ درصد، قرض‌الحسنه پس‌انداز ارزی با ۵۸ درصد و سپرده‌های ارزی مدت‌دار با ۱۹ درصد افزایش، بیشترین تغییرات مثبت را داشته است.


بانک تجارت که همواره به‌عنوان بانکی متخصص و پیش‌رو در ارائه خدمات اعتباری شناخته می‌شود در مقطع ۹ ماهه امسال همچون گذشته پیشرفت‌های بسیاری را در گشایش اعتبارات اسنادی و صدور انواع ضمانتنامه ها داشته است؛ به این ترتیب که تعهدات بانک بابت اعتبارات اسنادی داخلی باز شده با بیش از ۱۰۵ درصد و تعهدات مشتریان بابت ضمانتنامه ها و پذیرش های صادره به ریال با نزدیک به ۶۶ درصد بیشترین تغییرات مثبت را نشان می‌دهد.

برچسب ها: تسهیلات تجارت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر