02 اسفند 1399 - 13:36

بانک تجارت از سه طرح موثر در جهش تولید رونمایی کرد

طرح‌های «پیمان یار»، «وام بیمه تجارت» و «پترو یار» بانک تجارت در دومین نمایشگاه تخصصی «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» رونمایی شدند.
کد خبر : ۱۲۲۲۵۷
تجارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» دو طرح «پیمان یار» و «پترو یار» بانک تجارت و «وام بیمه تجارت» محصول مشترک بانک تجارت و بیمه تجارت نو در اختیار فعالان صنایع مختلف کشور قرار گرفت.


«پیمان یار» بانک تجارت در خدمت تسهیل قراردادهای پیمانکاری


در دومین نمایشگاه تخصصی «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» بانک تجارت به منظور حمایت از تولیدکنندگان تجهیزات و پیمانکاران داخلی و با هدف ایجاد جهش در تولید کشور، طرح «پیمان یار» را رونمایی کرد.


«وام بیمه تجارت» محصول مشترک بانک تجارت و بیمه تجارت نو


بانک تجارت و بیمه تجارت‌نو با توجه به نقش حمایتی بیمه‌ها در اجرای فعالیت های بنیادی کشور و صنایع مادر از جمله صنعت پتروشیمی از طرح بزرگ «وام بیمه تجارت» رونمایی کردند.


در این طرح سازمان‌های مرتبط با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، می‌توانند معادل حق بیمه سالانه خود از تسهیلات بانک تجارت بدون نیاز به ضامن، پیش‌پرداخت و کارمزد بانکی؛ بهره‌مند شوند.


«پترو یار» بانک تجارت ابزاری توانمند برای حمایت از صنعت پتروشیمی کشور


طرح پترو یار (همیار صنعت پتروشیمی) بانک تجارت دیگر طرح کارآمدی بود که در دومین نمایشگاه تخصصی «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» از آن رونمایی شد.


بانک تجارت «پترو یار» را به منظور تامین نقدینگی سرمایه در گردش خریداران محصولات پتروشیمی در اختیار این صنعت قرار داده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر