10 اسفند 1399 - 12:35

بررسی بیش از ۵ هزار پرونده در مراکز داوری کشور

دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران از بررسی بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ پرونده تا پایان بهمن ماه توسط مراکز داوری اتاق‌های تعاون سراسر کشور خبر داد.
کد خبر : ۱۲۲۴۸۳
اتاق

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران،  دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران از بررسی بیش از ۵هزار و ۳۰۰ پرونده تا پایان بهمن ماه توسط مراکز داوری اتاق های تعاون سراسر کشور خبر داد.


محمد رنجبر دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران، با بیان این مطلب گفت: بررسی های آماری این مرکز نشان داد تا پایان بهمن ماه امسال تعداد ۵هزار و ۳۱۰ پرونده در مراکز داوری کشور، بررسی شده است که به طور حتم تا پایان اسفند این تعداد اضافه خواهد شد.


وی ادامه داد: مقایسه این آمار با سال گذشته نشان از افزایش پرونده های بررسی شده در مراکز داوری داشته که از توانمندی مراکز داوری و جلب رضایت مراجعین حکایت دارد. دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران با اشاره به گستردگی فعالیت این مرکز اظهار داشت: در مرکز داوری اتاق تعاون ایران، شعبه ویژه ای به رسیدگی شکایات افراد حقیقی، حقوقی و تعاونی ها علیه اتاق های تعاون اختصاص یافته است.


رنجبر بیان داشت: تهیه و تنظیم پیشنویس آئین نامه انظباطی و انتظامی داوران نیز در حال انجام است که پس از تصویب در هیات مدیره مرکز داوری، در صورت بروز شکایت، به آن استناد خواهد شد.


وی خاطر نشان کرد: با استناد به آین آیین نامه با داور خاطی از تذکر شفاهی شروع و تا لغو گواهی داوری وی برخورد خواهد شد. وی تصریح کرد: مرکز داوری شان و منزلت داوران محترم را بالاتر از هر گونه قصور یا تقصر میداند لکن برای حفظ حقوق اصحاب دعوا وجود چنین آیین نامه ای ضروری بود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر