بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

بانک ملی ایران در ادامه تعاملات خود با مخاطبان، مشتریان و کاربران فضای مجازی، مسابقه ای را در شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار کرد و برندگان آن مشخص شدند.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسابقه ملی پلاس در ایام دهه فجر در صفحه اینستاگرام بانک برگزار شد، با طرح این ایده که مخاطبان و مشتریان بانک می توانستند با بازید از شعبه ملی پلاس و نوشتن کامنت و یا انداختن عکس و بارگذاری در صفحه شخصی خود در این مسابقه شرکت کنند.

با بررسی های انجام شده در این مسابقه بیش از ۴۰۰ هزار نفر شرکت کرده اند که ۱۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه انتخاب شدند؛ که از بین این برندگان پنج نفر با گذاشتن کامنت برنده جایزه سه میلیون ریالی و پنج نفر که با اشتراک عکس از شعبه ملی پلاس در صفحه شخصی خود بودند توانستد برنده جایزه پنج میلیون ریالی از این بانک باشند.

علاقمندان به شرکت در مسابقات و کسب اطلاعات از پست ها و پیام های بانک می توانند صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران را به نشانی @bankmelli۱۳۰۷ دنبال کنند.

بانک ملی ایران با استفاده از ظرفیت مجازی توانسته ضمن ایجاد یک فضای تعاملی دو سویه میان خود و مخاطبان، علاوه بر معرفی محصولات و امکانات بانک، به جذب مخاطب پرداخته و دامنه اثرگذاری اقداماتش را بیش از پیش افزایش دهد.

اسامی برندگان بخش کامنت
اسامی برندگان بخش عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =