18 اسفند 1399 - 16:23
بانک ملی ایران اعلام کرد؛

آغاز مرحله چهارم و اعلام اسامی برندگان مرحله سوم طرح «پایش ۱۴۰۰»

با پایان یافتن مهلت شرکت در سومین مرحله طرح «پایش ۱۴۰۰» با هدف نظرسنجی گسترده از مشتریان بانک ملی ایران، چهارمین مرحله این طرح آغاز شد.
کد خبر : ۱۲۲۷۱۵
بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این مرحله از طرح به منظور سنجش بازخورد فعالیت ها در حوزه «اثرسنجی تبلیغات بانک» عملیاتی می شود. مرحله چهارم طرح «پایش ۱۴۰۰» طی ۱۴ روز پیش رو و از طریق سایت بانک انجام می شود. نتایج این نظرسنجی در طراحی محصولات و تهیه نقشه راه روابط عمومی بانک در سال آینده به کار گرفته خواهد شد.


همچنین به منظور تشویق مخاطبان به شرکت در نظرسنجی، در هر دوره به قید قرعه به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان در نظرسنجی جایزه ای به مبلغ سه میلیون ریال اهدا خواهد شد. در نخستین مرحله طرح با محور «شبکه های اجتماعی»، بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر، در مرحله دوم طرح با محور «فرهنگ سازی در حوزه کودک و نوجوان» بیش از ۸۰۰ نفر و در مرحله سوم با محور «وب سایت بانک» بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر مشارکت داشتند.


پس از قرعه کشی، اسامی برندگان نظرسنجی مرحله سوم مطابق فهرست زیر مشخص شد. برندگان می توانند به منظور دریافت جوایز خود از ساعت ۸ تا ۱۵ روزهای کاری با شماره های ۶۰۹۹۳۷۶۸ ,۶۰۹۹۲۳۶۲ تماس حاصل فرمایند.


اسامی برندگان



لینک شرکت در نظرسنجی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر