23 اسفند 1399 - 09:16

پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان ...
کد خبر : ۱۲۲۸۰۲
پیام مدیرعامل به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در این پیام آمده است: درود و سلام بر آنان که مرگی آگاهانه و شهادت فی سبیل الله را برگزیدند و به سرچشمه نور و هستی مطلق پیوستند.


پیروزی انقلاب اسلامی حاصل جان‌فشانی هزاران شهید از دهه‌های پیشین تاکنون است و این انقلاب مرهون خون پاک و رشادت بزرگ‌مردان و بزرگ زنان این مرز و بوم. در تقویم رسمی کشور، از ۲۲ اسفندماه به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، با عنوان روز تکریم شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، تجلیل شده است؛ اینجانب فرارسیدن این روز بزرگ و ماندگار در تاریخ ایران اسلامی را گرامی می‌دارم و به پیشگاه رهبری معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده‌های معظم شهداء تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. هرچند هر روز تقویم و تاریخ ما با نام شهداء مزین گردیده و ثمره این خون‌های مقدس نام جمهوری اسلامی ایران را در نقشه جهان به زیور صلابت و شهامت و قداست آراسته است.


درود خداوند برآن ارواح آسمانی و انسان‌های لایتناهی.


حجت‌الله مهدیان

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها