26 اسفند 1399 - 07:42

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن از شرکت طوس فیوز بازدید کرد

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن از شرکت طوس فیوز واقع در استان خراسان رضوی بازدید کرد.
کد خبر : ۱۲۲۸۹۸
علی خورسندیان

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، دکتر خورسندیان که به استان خراسان رضوی سفر کرده بود، از شرکت طوس فیوز بازدید نمود و در جلسه ای که با حضور مدیر استانی این بانک، مدیرعامل شرکت یاد شده و تنی چند از بازنشستگان مدیریت استانی خراسان رضوی برگزار شد، حضور یافت.


در این نشست محصولات نوین بانک صنعت و معدن در حوزه بانکداری دیجیتال و خدمات قابل ارائه توسط سامانه های راه اندازی شده در این بانک معرفی و در خصوص امکاناتی که در اختیار مدیران شرکت ها برای انجام امور مالی و فرآیند افتتاح حساب، انجام تراکنش های مالی، احراز هویت، درخواست تسهیلات، گشایش اعتبار اسنادی، ضمانتنامه و غیره در اختیار آنان قرار می دهد بحث و تبادل نظر شد.


دکتر خورسندیان در حاشیه این جلسه از زحمات و تلاش های کارکنان خدوم بازنشسته این بانک تقدیر نمود و اظهار داشت: بازنشستگان برای سازمان به مثابه یک گنجینه با ارزش می باشند که باید از تجربیات و دانش آنان به عنوان مشاور در برنامه ریزیها و سیاست گذاریهای کلان بانک بهره گرفت.


دکتر خورسندیان تصریح کرد: در بحث جانشین پروری و مدیریت دانش نیز می توان از تجارب و مهارت هایی که بازنشستگان در بخش های مختلف بانک در طول ۳۰ سال خدمت خود کسب نموده اند، استفاده کرد.


در این مراسم همچنین کارکنان بازنشسته این بانک به بیان نقطه نظرات، دیدگاهها و مشکلات خود پرداختند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر