26 اسفند 1399 - 07:43

سود اسفند صندوق توسعه تعاون صبا اولین روز کاری ۱۴۰۰ پرداخت می‌شود

نحوه سرمایه گذاری و زمان پرداخت سود واحدهای صندوق سرمایه گذاری توسعه تعاون صبا برای دوره منتهی به اسفند۹۹ تشریح شد.
کد خبر : ۱۲۲۹۰۳
سود اسفندماه صندوق توسعه تعاون صبا،  اولین روز کاری سال 1400 واریز می شود

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، با توجه به نزدیکی به موعد پایان سال ۹۹، زمان و نحوه پرداخت سود سرمایه گذاران در صندوق توسعه تعاون صبا تشریح شد. بر اساس این اعلام، به منظور حفظ منافع سرمایه گذاران صندوق و جلوگیری از هرگونه ابهام و نارضایتی ایشان، سود صندوق منتهی به اسفند ۱۳۹۹، پس از محاسبه NAV آخرین روز دوره (۳۰اسفندماه) ، در اولین روز کاری بعد، در تاریخ ۱۴۰۰/۱/۷ به حساب سرمایه گذاران صندوق واریز می گردد.


همچنین به دلیل تعدیلات ناشی از تفاوت قیمت صدور و ابطال واحدهای سرمایه گذاری صندوق و نیز در راستای جلوگیری از تضییع حقوق سرمایه گذاران برای دوره اسفندماه سال جاری و ایام نوروز ۱۴۰۰، هرگونه ثبت و صدور از تاریخ ۹۹/۱۲/۲۵ لغایت ۱۴۰۰/۱/۶ ممنوع خواهد بود.


لازم به توضیح است مبالغ اسمی مربوط به ابطال مشتریانی که درخواست ایشان بعد از ساعت ۱۱مورخ ۹۹/۱۲/۲۷ ثبت گردد، در اولین روز کاری سال ۱۴۰۰ مصادف با ۱۴۰۰/۱/۷ به حساب مربوطه واریز خواهد شد. همچنین از تاریخ ۹۹/۱۲/۲۷ لغایت ۱۴۰۰/۱/۶ ثبت ابطال واحدهای سرمایه گذاری صندوق در سامانه صندوق، مبنای محاسبه NAV، تاریخ ۱۴۰۰/۱/۷ خواهد بود.


بدیهی است از تاریخ ۱۴۰۰/۱/۷ به بعد، شرایط صدور و ابطال واحدهای فوق به روال قبل خواهد بود. یادآور می گردد پیرو ابلاغ سازمان بورس و اوراق بهادار، ثبت درخواست های مشتریان باید صرفا به صورت غیر حضوری و اینترنتی صورت پذیرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر