26 اسفند 1399 - 14:14

در ایام نوروز پاسخگوی مشتریان هستیم

پاسخگویی به مشتریان در بانک قرض الحسنه رسالت از ساعت ۱۲ روز پنج شنبه ۲۸اسفند تا ساعت شش صبح پنجم فروردین ۱۴۰۰ توسط واحد اجرایی مقیم مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی انجام می گیرد.
کد خبر : ۱۲۲۹۳۵
در ایام نوروز پاسخگوی مشتریان هستیم

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، در تاریخ ذکر شده امکان ثبت درخواست های بانکداری مدرن، مسدودی ورفع مسدودی کارت رمز اول کارت ورمز دوم اینترنت بانک و همراه بانک در پیشخوان مجازی رسالت امکان پذیر است وسایر قسمت های پیشخوان در فاصله زمانی اشاره شده غیر فعال خواهد بود.


بر اساس این گزارش، از ساعت شش صبح روز پنج شنبه مورخ ۰۵‏/۰۱‏/۱۴۰۰ امکان ثبت کلیه درخواست ها در پیشخوان مجازی رسالت قابلیت انجام را خواهد داشت.


گفتنی مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت با شماره تماس۴۷۴۷ به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان این بانک است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر