13 فروردين 1400 - 10:27

کمک مومنانه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی صندوق قرض الحسنه شاهد

صندوق قرض الحسنه شاهد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به عنوان اولین مرحله کمک‌های مومنانه در سال ۱۴۰۰مصادف با سال نو مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به خانواده‌های ایثارگر کم برخوردار اختصاص داد.
کد خبر : ۱۲۳۱۴۴
.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق با اعلام این خبر گفت: در راستای تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر مورد توجه قرار دادن معیشت و اقتصاد اقشار آسیب دیده در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین فرارسیدن سال نو، صندوق قرض‌الحسنه شاهد در ادامه عمل به مسئولیت های اجتماعی در قالب کمک مومنانه، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ایثارگران کم برخوردار منتخب سراسر کشور اختصاص داد.


وی افزود: صندوق قرض الحسنه شاهد در کنار عمل به وظایف قانونی، خود را ملزم به توجه ویژه به اقشار آسیب پذیر جامعه بزرگ ایثار و شهادت کشور می داند و در همین راستا اقداماتی طی سال گذشته انجام داد که گزارش آن پیش تر اطلاع رسانی گردیده است.


صندوق قرض الحسنه شاهد در سال گذشته به موازات انجام وظایف قانونی خود، اقدامات و برنامه های فرهنگی زیادی در سطح جامعه بزرگ ایثارگری انجام داده است که با تاکیدات دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق این برنامه ها در سال ۱۴۰۰ نیز تداوم خواهد داشت.

برچسب ها: قرض الحسنه شاهد
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر