19 ارديبهشت 1400 - 14:25

رشد ۴۴ درصدی شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق

مرکز آمار ایران اعلام کرد: شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه ١٣٩٥، در ساعات کم بار، در سال ١٣٩٩ برابر ١٤٨,٦ است که نسبت به سال قبل ٤٤.٤ درصد افزایش داشته است.
کد خبر : ۱۲۳۹۶۵
برق

به گزارش ایبِنا، شاخص کل قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه ١٣٩٥، در سال‌ ١٣٩٩ به عدد ١٥١,٦ رسید که نسبت به سال قبل ٤٦.٦ درصد افزایش داشت. در حالی که شاخص قیمت بخش برق در سال ١٣٩٨ با رقم ١٠٣.٤ نسبت به سال ١٣٩٧ معادل ٣.٣ درصد کاهش داشته است.


شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه ١٣٩٥، در ساعات اوج بار، در سال ١٣٩٩ برابر با ١٤٨,٥ است و نسبت به سال قبل ٤٤.١ درصد افزایش داشته است. همچنین عدد شاخص مذکور در سال‌ ١٣٩٨ برابر با ١٠٣.١ بوده و نسبت به سال ١٣٩٧ معادل ٧.٧ درصد کاهش یافته بود.


شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه ١٣٩٥، در ساعات میان بار، در سال‌ ١٣٩٩ برابر ١٥٤,٢ است که نسبت به سال قبل ٤٨.٧ درصد افزایش داشته است. شاخص مذکور در سال‌ ١٣٩٨ برابر با ١٠٣.٧ بوده که نسبت به سال قبل ٢.٦ درصد کاهش یافته بود.


شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه ١٣٩٥، در ساعات کم بار، در سال ١٣٩٩ برابر ١٤٨,٦ می‌باشد که نسبت به سال قبل ٤٤.٤ درصد افزایش داشته است. همچنین عدد شاخص مذکور در سال ١٣٩٨ برابر ١٠٣.٠ بوده که نسبت به سال قبل ١.٣ درصد کاهش یافته بود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر