29 ارديبهشت 1400 - 12:17
روح اله خدارحمی:

تعامل باجامعه مطالبه گرامروزی،نیازمندروابط عمومی آگاه و پاسخگواست

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت:جامعه امروز،به دلیل دسترسی به حجم بالای اطلاعات،جامعه ایی مطالبه گر است و تعامل سازنده با آن نیازمند روابط عمومی آگاه، روزآمد، مسلط بر ابزارهای ارتباطی جدید و پاسخگو است.
کد خبر : ۱۲۴۱۸۲
خدارحمی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی ، در دیدار با کارشناسان اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل این بانک تاکید کرد: جامعه امروز، به دلیل دسترسی به حجم بالای اطلاعات ، جامعه ای مطالبه گر است و تعامل سازنده با آن نیازمند روابط عمومی آگاه ، روزآمد، مسلط بر ابزارهای ارتباطی جدید و پاسخگو است.


خدارحمی در این دیدار با بیان این که روابط عمومی بانک در مسیر خوبی حرکت می کند، اظهار داشت: در دنیای امروز هر شخص یک رسانه است وفضای مجازی دسترسی به حجم بالای اطلاعات و ارتباطات را میسر ساخته، لذا روابط عمومی بایستی از این فرصت طلایی برای داشتن سهم به سزا در عرصه نامحدود فضای مجازی، ارتباط موثر با مخاطبان و شفاف سازی درباره عملکرد بانک بهره گیرد.


وی ضمن سفارش بر ترک قوانین و روش های کهنه ی اطلاع رسانی، افزود: روابط عمومی برای تعامل سازنده با مخاطبان ، نه تنها باید به نقش و جایگاه بانک اشراف داشته باشد و دانش خود را درباره عملکرد بانک به روز نگه دارد، بلکه بایستی با دیدی تحلیلی ، اهمیت خدمات بانک و اخبار مرتبط را با روش های نوین اطلاع رسانی کند .

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر