پشتیبانی ایلان ماسک از ارز رمزنگاری شده در نبرد با پول فیات

ایلان ماسک از ارز رمزنگاری شده در نبرد با پول فیات پشتیبانی می‌کند.
کد خبر : ۱۲۴۲۵۶
بیت کوین

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، روز شنبه ایلان ماسک مدیر عامل تسلا حمایت خود را از ارزهای رمزنگاری شده نسبت به پول فیات ابراز داشت و گفت که او ارز رمزنگاری شده را ترجیح می دهد. این اظهار نظر قیمت بیت کوین را بالاتر برد. ماسک در پاسخ به یک کاربر توییتر که پرسید در مورد افرادی که به خاطر ارز رمزنگاری شده از او عصبانی هستند، چه نظری دارد، گفت: نبرد واقعی بین فیات و ارز رمزنگاری شده است.


وی افزود: در شرایط نرمال، من از مورد دوم حمایت می کنم. پول فیات، ارز صادر شده توسط دولت است که کالایی پشتوانه آن نیست. قیمت بیت کوین اندکی پس از توییت ماسک به بیش از ۳۸۳۷۰ دلار افزایش یافت. این ارز رمزنگاری شده از ساعت ۰۸:۰۰ به وقت گرینویچ روز یکشنبه با ۳۵۸۹۵ دلار در هر سکه به معاملات برگشت.


قبلا ماسک بیت کوین را با پول فیات مقایسه کرده بود و در ماه دسامبر در توییتی نوشت: بیت کوین تقریباً به اندازه پول فیات است. دو ماه بعد او در توئیت دیگری توضیح داد: وقتی ارز فیات بهره واقعی منفی داشته باشد، فقط یک احمق می تواند به سوی دیگری نگاه نکند. بیت کوین تقریباً به اندازه پول فیات تولید می شود. توییت های منظم این میلیاردر در مورد ارزهای رمزنگاری شده تمام مدت مقادیر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بالا و پایین می فرستد.



هفته گذشته، ماسک با اعلام غیر منتظره ای که به دلیل نگرانی های زیست محیطی شرکت تسلا در حال تعلیق خرید وسایل نقلیه خود با استفاده از بیت کوین است، به این ارزرمزنگاری شده برتر ضرر زد. این میلیاردر مسائل مربوط به افزایش استفاده از سوخت های فسیلی در استخراج بیت کوین، به ویژه ذغال سنگ را ذکر کرد، در حالی که برای تولید یک رمز واحد مقدار زیادی برق مصرف می شود. وی افزود که تسلا قصد ندارد بیش از این بیت کوین خود را بفروشد، اما تایید کرد که این شرکت به دنبال ارزهای رمزنگاری شده دیگری است که خیلی کمتر به انرژی متکی هستند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر