04 خرداد 1400 - 16:30

حساب یا کارت بانکی خود را اجاره ندهید!

مسئولیت استفاده از ابزارهایی که از سوی شبکه بانکی در اختیار مشتری قرار گرفته بر عهده شخص وی است و اجاره دادن این ابزارها می‌تواند دردسرآفرین باشد.
کد خبر : ۱۲۴۳۱۳
کارت 2

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه ایران، ممکن است برخی مشتریان بانکی بنا به دلایل مختلف حساب، کارت یا سایر ابزارهایی را که از سوی بانک در اختیارشان قرار گرفته به دیگران واگذار کنند. این موضوع می‌تواند پیامدهایی را برای این گروه از مشتریان به دنبال داشته باشد.


بر اساس قواعد و سازوکارهای حاکم بر شبکه بانکی کشور، مسئولیت هر گونه ابزار دسترسی به حساب و انجام فرآیندهای مالی که از سوی بانک به مشتری واگذار شده، به عهده وی بوده و در این زمینه هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست. بر همین اساس آن دسته از مشتریان شبکه بانکی که نسبت به اجاره دادن ابزارهای مختلف به افرادی اقدام می‌کنند که بنا به هر دلیلی از دریافت خدمات بانکی محروم شده‌اند، ناگزیر از پذیرش عواقب هر گونه سواستفاده از این ابزارها خواهند بود.


این موضوع حساب، کارت بانکی، اینترنت‌بانک، همراه‌بانک، اپلیکیشن‌های ساخت رمز دوم یک بار مصرف و... را در بر می‌گیرد. شایسته است مشتریان گرامی شبکه بانکی با رعایت این الزام، نسبت به سواستفاده از ابزارهای مالی متعلق به خود پیشگیری کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر