06 خرداد 1400 - 12:00

طرح مهر ایران معین به منطقه آزاد انزلی رسید

بیمه ایران معین و سازمان منطقه آزاد انزلی برای استفاده ساکنان و صاحبان کسب‌وکار منطقه آزاد انزلی از تسهیلات خرید بیمه نامه، تفاهم نامه همکاری امضاءکردند.
کد خبر : ۱۲۴۳۵۵
بیمه ایران

به گزارش ایبِنا؛ اکبری مقدم، مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه اجرای طرح مهر را نقطه عطفی در فعالیت‌های بیمه ایران معین در این منطقه عنوان کرد و افزود: این طرح برای نخستین بار است که در سطح مناطق آزاد و با همکاری نظام بانکی عملیاتی می‌شود تا مردم این مناطق در شرایط کرونایی بتوانند خدمات بیمه‌ای را خریداری کرده و بیمه‌ها به‌ویژه بیمه‌های اجباری ازجمله شخص ثالث از سبد خانوارها حذف نشود.


داریوش محمدی مدیرعامل بیمه ایران معین نیز در این مراسم گفت: در شرایط بد اقتصادی متاثر از شیوع ویروس کرونا، افزایش هزینه‌ها وکاهش قدرت خرید مردم موجب شد تا بیمه ایران معین، تفاهم نامه همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران را برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه خرید بیمه نامه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امضا کند.


محمدی اظهار داشت: شرکت ایران معین با درک این شرایط و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، امکان برخورداری عموم مردم منطقه آزاد انزلی از طرح مهر را فراهم نموده و امیدواریم با این طرح، بخشی از مشکلات اقتصادی خانوارها و صاحبان کسب و کار این منطقه در حوزه بیمه مرتفع شود.


مدیرعامل بیمه ایران معین خاطرنشان کرد: بازپرداخت تسهیلات درنظر گرفته شده در طرح مهر ایران ۱۲ماهه خواهد بود و مشتریان از بابت تسهیلات هیچ گونه سود و حتی کارمزد نیز پرداخت نخواهند کرد و صرفا اصل تسهیلات دریافتی را بازپرداخت می کنند. وی افزود:این تسهیلات نیاز به ضامن نداشته و عملیات اداری این تسهیلات در محل شعب و نمایندگیهای بیمه ایران معین انجام می شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر