26 خرداد 1400 - 15:59
مدیرعامل شرکت آذر روانساز:

بانک ملی ایران؛ حامی ارزشمند صنعت کشور

مدیرعامل شرکت آذر روانساز به تعامل خوب شرکت با بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران برای ما شریک خوبی بوده و در مقاطع مختلف با ارائه خدمات مالی و اعتباری همواره همراه است.
کد خبر : ۱۲۴۷۸۴
بانک ملی

به گزارش ایبِنا، حمید سعادت دهقان مدیرعامل شرکت آذر روانساز (پترونول) در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران  با بیان اینکه تولید بهترین محصول مهمترین انگیزه فعالیت این شرکت است اظهار داشت: این مجموعه باهدف تولید انواع روغن موتور، روغن دنده (واسکازین)، روغن هیدرولیک، روغن صنعتی، گریس، مکمل روغن و ضدیخ خودرو در کشور راه‌اندازی شد تا پاسخگوی نیاز داخل و همچنین فرصتی برای خودکفایی کشور در این صنعت باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰۰ نفر نیروی متخصص فنی در شرکت مشغول به کار هستند، گفت: محصولات ما با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ساخت داخل و جدیدترین روش‌های آزمون همواره با بررسی دقیق انجام آزمایش‌های لازم، پیاده‌سازی استانداردها در جهت نظارت بر تولید محصول باکیفیت و برآورده کردن استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می شود.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به این که  بانک ملی ایران را به‌عنوان حامی خود و صنعت کشور می‌شناسیم. اظهار داشت: خوشبختانه این بانک طی سال های اخیر با توجه به توانمندی‌هایی که دارد توانسته در موقعیت‌های مختلف، پاسخ‌گوی نیاز ما باشد و هر زمان نیاز داشتیم توانسته ایم از خدمات مختلف و حمایت های خوب بانک ملی ایران بهره مند شویم که از آن جمله دریافت تسهیلات سرمایه در گردش برای تامین و تهیه مواد اولیه تولید شرکت بوده است.

این کارآفرین برتر استان آذربایجان غربی، حضور و حمایت بانک ملی ایران از صنعت کشور را در ایام تحریم‌ها و دوران شیوع کرونا بسیار راهگشا دانست و از این مجموعه به‌عنوان یک حامی صنعت ابراز رضایت کرد.

این فعال عرصه صنعت به برنامه‌ریزی برای صادرات اشاره کرد و گفت: تاکنون محصولات خود را به کشورهایی از قبیل اسپانیا، آلمان، صربستان، مقدونیه، آلبانی، کوزوو، مونته نگرو، بوسنی، بلغارستان، اوکراین، یونان، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، ترکمنستان، تاجیکستان، افغانستان، عراق، سوریه، امارات، هند و... صادر کرده‌ایم و هم‌اکنون در ارتباط با مشتری‌های جدیدی در کشورهای جدید هستیم.

غلام رضا بابایی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با بیان این که بانک ملی ایران رکوددار پرداخت تسهیلات به واحد های صنعتی و تولیدی در شبکه بانکی جهت رونق تولید و اشتغالزایی در کشور به ویژه در استان است، اعلام کرد: با حمایت بانک‌ ملی ایران هیچ دغدغه‌ای برای تامین منابع مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و زیر ساخت های اساسی در استان نداریم.

وی افزود: با توجه به زیرساخت های مناسب حمل ونقل استان آذربایجان غربی به دلیل دسترسی بیشتر به بازارهای صادراتی می تواند مکان مناسبی برای استقرار صنایع صادرات محور باشد که بهره برداری از چنین صنایعی ارزش افزوده و ارزآوری مناسبی به همراه خواهد داشت.

ابراهیم حق جو دبیر کل اتاق بازرگانی استان آذربایجان غربی با تاکید بر این که در حال حاضر زیرساخت های موجود در بانک ملی ایران برای بهبود و رونق تولید در کشور قابل توجه است، گفت: عمده مشکلات واحدهای صنعتی نبود سرمایه است که با اجرای سیاست های اعتباری و تخصیص اعتبارات توسط بانک ملی ایران تولید این واحدهای صنعتی در استان  در سال تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها رونق و بهبود می یابد.

گفتنی است: مجموعه آذرروان‌ساز با سابقه بیش از ۳ دهه در شهرستان ارومیه با برخورداری از زیرساخت کارآمد و نیروی متخصص و متعهد همگام با استانداردهای ملی و بین المللی در زمینه تولید مستمر و هدفمند روانکار و روغن موتورهای خودرویی و صنعتی، حاکی از تخصص، تجربه و توانمندی‌های بالای شرکت است. این شرکت هم اکنون به بیش از ۲۰ کشور محصولاتش را صادر می کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر