28 خرداد 1400 - 09:52

پایان قرمز یک هفته معاملات بورس 

شاخص کل بورس در این هفته با یک رفت و برگشت کوتاه باز هم نتوانست از کانال یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحدی عبور کند.
کد خبر : ۱۲۴۷۸۶
گزارش تصویری بورس اوراق بهادار تهران

به گزارش ایبِنا، در جریان معاملات شنبه ۲۲ خرداد بازار سرمایه شاخص کل بورس با شش هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۴۴ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۶۱ درصد منفی را به ثبت رساند. شاخص کل هم‌وزن هم با ۰٫۶۱ درصد افت در محدوده ۳۷۸ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات در پایان بازار امروز به سه هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان رسید.


روز دوم هفته یعنی یکشنبه ۲۳ خرداد نیز شاخص کل بورس با سه هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۴۱ هزار واحد قرار گرفت و در نهایت ۰٫۳۲ درصد افت داشت. شاخص کل هم‌وزن هم با هزار واحد منفی و ۰٫۳۲ درصد ریزش در محدوده ۳۷۷ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات با روند کاهش نسبت به شنبه به کمتر از سه هزار میلیارد تومان رسید.


دوشنبه ۲۴ خرداد اما شاخص با اندکی رشد بر مدار یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحدی ایستاد و ۰٫۷۹ درصد رشد را به ثبت رساند. شاخص کل هم‌وزن هم با ۰٫۲۴ درصد واحد منفی و ۹۰۰ واحد منفی در کانال ۳۷۶ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس امروز به چهار هزار میلیارد تومان رسید در این روز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود سه هزار و ۳۵۰میلیارد تومان رسید و حدود ۱۲۰ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار اتفاق افتاد.


چهارمین روز از هفته اما تقریبا بدون تغییر پایان یافت به نحوی که شاخص کل بورس همچنان یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحدی بود. شاخص کل هم‌وزن هم امروز با دو هزار واحد افت معدل ۰٫۷۸ درصد در کانال ۳۷۳ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات هم امروز پنج هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به روز گذشته روند افزایشی را داشت. ارزش روز شرکت‌های بورسی امروز به بیش از چهار میلیون و ۵۹۱ هزار میلیارد تومان رسید.
در این روز معامله گران در بورس تهران بیش از ۸٫۷ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۵۲۹ هزار نوبت معامله و به ارزش بیش از  پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند، این در حالی است که خالص ارزش معاملات روز سه شنبه ۳,۵۴۴ میلیارد تومان بود.


آخرین روز هفته اما شاخص افت کرد و با ۰٫۲۱ درصد تغییر و دو هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۴۷ هزار واحد قرار گرفت. روز چهارشنبه ۲۵ خرداد، شاخص کل هم‌وزن هم با دو  واحد ریزش در محدوده ۳۷۰ هزار واحد ایستاد. ارزش معاملات در این روز به سه هزار و ۴۱۵ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات هم پنج هزار میلیارد برگه سهم بود. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر