ایبِنا گزارش می‌دهد؛

دارایی‌های ثابت مشهود بانک صادرات چه میزان است؟

اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی (حسابرسی نشده) ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک صادرات ایران در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.
کد خبر : ۱۲۴۸۸۰
بانک صادرات ایران در قاب ایبِنا

به گزارش ایبِنا، بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی دوازده ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) بانک صادرات ایران نشان می دهد در بخش صورت سود و زیان جامع - تلفیقی این بانک، سود خالص حسابرسی نشده در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با رشد ۵۰۳.۱۷ درصدی نسبت به رقم حسابرسی شده در زمان تجدید ارائه شده پایان سال ۹۸، به رقم ۷۲,۰۷۷,۱۲۲ میلیون ریال رسیده است.



همچنین در بخش دارایی های بانک صادرات ایران، مشاهده می شود که دارایی های ثابت مشهود این بانک در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) ۲۱۵,۲۸۹,۱۹۶ میلیون ریال تعیین شده که نسبت به میزان تجدید ارائه شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بیش از ۲۳ درصد رشد داشته است.


در بخش دیگری از دارایی های بانک صادرات ایران، موجودی نقد این بانک است که در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) به رقم ۲۲۲,۳۳۷,۹۸۱ میلیون ریال رسیده است.


در مجموع، جمع دارایی‌های بانک صادرات ایران در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۵,۳۳۰,۳۲۲,۸۱۴ میلیون ریال رسیده که نسبت به زمان تجدید ارائه شده ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بیش از ۱۰۹ درصد بیشتر شده است.



برچسب ها: کدال بانک صادرات
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر