01 تير 1400 - 07:40

همکاری دبیرخانه شبکه توسعه اجتماعی رسالت و سازمان بسیج سازندگی کل

دبیرخانه شبکه توسعه اجتماعی رسالت و سازمان بسیج سازندگی با امضای تفاهم نامه، همکاری خود را آغاز کردند.
کد خبر : ۱۲۴۸۹۲
همکاری دبیرخانه شبکه توسعه اجتماعی رسالت و سازمان بسیج سازندگی کل

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، این تفاهم نامه در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه، کمک به ترویج فرهنگ تعاون و همیاری در کشور همچنین توسعه همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در شهرهای کوچک و روستاها به امضای محمدحسین حسین زاده راهبر شبکه توسعه اجتماعی رسالت و محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی رسید.


حسین زاده در این مراسم با اشاره به فعالیت های که در قالب الگوی توسعه اجتماعی رسالت صورت گرفته است، گفت:  یکی از اهداف اصلی شبکه توسعه اجتماعی رسالت، بهبود سبک زندگی با بکارگیری سه مولفه همیاری اجتماعی، قرض  الحسنه و کارآفرینی اجتماعی است.


در ادامه رئیس بسیج سازندگی گروه های جهادی و صندوق های قرض الحسنه مردم یار اشتغال زا را دو بازوی توانمند این سازمان عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی در امتداد جهاد سازندگی تشکیل شد تا مأموریت محرومیت زدایی را در کشور انجام دهد. زهرایی افزود: پروژه‌های محرومیت زدایی کوچک در مناطق مختلف  از جمله اهداف  این سازمان است و  امیدواریم با آغاز این همکاری مشترک و در قالب الگوی توسعه اجتماعی رسالت در راستای توانمندسازی و رفع محرومیت ها گام برداریم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها