ایبِنا گزارش می‌دهد؛

جزییات صورت‌های مالی بانک آینده

اطلاعات و صورت‌های مالی (حسابرسی نشده) ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک آینده در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.
کد خبر : ۱۲۴۹۳۹
بانک آینده

به گزارش ایبِنا، بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی دوازده ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) بانک آینده نشان می دهد در بخش مربوط به «عملیات در حال تداوم»، درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۲۴۳,۳۶۴,۵۵۲ میلیون ریال رسیده است. همچنین خالص سود سرمایه گذاری‌های این بانک در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با رشد ۱۴۲.۹۱ درصدی نسبت به جدید ارائه شده ۱۳۹۸/۱۲/۲۹، به رقم ۵۵۶,۰۴۶ میلیون ریال  رسیده است.



بر اساس این گزارش، در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ سود (زیان) خالص این بانک به رقم ۱۷۵,۵۲۴,۲۸۱ میلیون ریال رسیده است.



همچنین در بخش دارایی های بانک آینده مشاهده می شود که رقم موجودی نقد در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به سطح ۱۰,۴۹۸,۷۴۷ میلیون ریال  رسیده است. در این بخش، مطالبات از بانک ها و سایر موسسات اعتباری نیز با افزایش به رقم ۷۰,۴۱۵ میلیون ریال  رسیده است. در مجموع جمع دارایی‌های این بانک در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۲,۲۵۷,۴۵۴,۳۴۲ رسیده که نسبت به تجدید ارائه شده ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ بیش از ۵۲ افزایش یافته است.


اما در بخش بدهی‌ها نیز شاهد هستیم که رقم بدهی به بانکها و سایر موسسات اعتباری در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به سطح ۲۹۲,۱۸۶,۳۱۷ میلیون ریال  رسیده است. در نهایت جمع بدهی‌های بانک آینده نیز در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۲,۶۱۷,۳۹۲,۷۴۱ میلیون ریال  رسیده است.




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر