06 تير 1400 - 11:44

اعطای تسهیلات بانک قرض‌الحسنه رسالت به دارندگان ایساکوکارت

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و مهدی مونسان مدیرعامل شرکت ایساکو با هدف ارتباط موثر بین سیستم بانکی و صنعت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : ۱۲۵۰۱۹
اعطای تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت به دارندگان ایساکوکارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده؛ مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بااشاره به غیرحضوری بودن خدمات این بانک گفت: ما ارائه خدمات شرعی، آسان و ارزان در بستری مدرن را برگزیده ایم تا مشتریان بدون نیاز به شعبه و در بستری مدرن بتوانند در هر ساعت از شبانه روز خدمات بانکی خود را دریافت کنند.


حسین زاده، اشتغال زایی را یکی از ابعاد مهم این تفاهم نامه برشمرد و افزود: گردش ایجاد شده در این طرح به اشتغال زایی در تعمیرگاه ها و فروشگاه های لوازم یدکی منجر خواهد شد. وی اظهارداشت: به سبب این طرح همه دارندگان محصولات ایران خودرو، تعمیرکاران و فروشندگان لوازم یدکی بدون نیاز به خروج از منزل و محل کار خود می توانند از خدمات ایساکو کارت بهره مند شوند.


به گفته مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، انجام مراحل افتتاح حساب، اعتبار سنجی و خرید ایساکو کارت توسط مشتری به صورت غیر حضوری انجام می شود. همچنین میزان اعتبار ایساکو کارت از پنجاه میلیون تا یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال با  بازپرداخت شش ماهه و سه ماه تنفس اقساط است.


وی گفت: بانکداری دیجیتال رشد سواد اینترنتی را به دنبال داشته و با افزایش سهم تجارت الکترونیک موجب رونق تولید نیز می شود. حسین زاده، بانک قرض الحسنه رسالت را یکی از سازمان های راهبری شبکه توسعه اجتماعی رسالت عنوان کرد و اظهارداشت: همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی سه مولفه دستیابی به سبک زندگی برتر در شبکه به شمار می روند و خوشبختانه شاهد همیاری اجتماعی در این طرح خواهیم بود.


در ادامه مدیرعامل ایساکو  با اشاره به برنامه های این شرکت در سال جاری گفت: برنامه ما برای سال ۱۴۰۰ نیز تحقق شعار تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها است .یکی از اقدامات صورت گرفته توسعه ضریب نفوذ و قابلیت دسترسی قطعات اصل برای مردم است که منجر به طرح ایساکوکارت و ارائه آن به مشتریان شد.


مونسان با بیان اینکه حدود ۲۵ هزار تعمیرکار ثبت شده داریم که قصد داریم تسهیلاتی به آن ها دهیم تا بتوانند قطعات اصلی را در اختیار مردم قرار دهند، افزود: طرحی که در نظر گرفته ایم شامل ارائه تسهیلات در قالب ایساکو کارت به تعمیرکاران متفرقه، یدکی فروشان غیر ایساکویی و اشخاص حقیقی عضو شبکه توسعه اجتماعی رسالت است. وی اظهارداشت: انجام مراحل افتتاح حساب، اعتبار سنجی و خرید ایساکو کارت توسط مشتری به صورت غیر حضوری انجام می شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر