08 تير 1400 - 16:20

بازدید مدیر عامل بانک صنعت و معدن از شعبه شهید نورایی شمس آباد

مدیر عامل بانک صنعت و معدن به همراه هیأت همراه از شعبه شهید نورایی شمس‌آباد و چندین طرح تأمین مالی شده توسط این بانک بازدید کرد.
کد خبر : ۱۲۵۰۹۹
بازدید مدیرعامل

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، دکتر حسین مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن روز دوشنبه هفتم تیرماه سال جاری به همراه هیأتی متشکل از حسین عسکری عضو هیأت مدیره و بیژن اسدی معاون امور نظارت، حقوقی و وصول مطالبات از شعبه شهید نورایی شمس آباد این بانک و چندین طرح تأمین مالی شده توسط این بانک بازدید کرد.


مهری که در جمع همکاران این شعبه حضور یافته بود درباره نقش و اهمیت شعب بانک عنوان کرد: نقش شعب و مدیران استانی در برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان بسیار شایان توجه است و با شناسایی فرصت ها و مزیت هایی که در هر منطقه قابل احصاء است، می توانند سهم بسیار زیادی در رشد و توسعه صنعتی هر منطقه ایفا نمایند.

وی بیان داشت: مأموریت ما ایفای نقش واسطه ‌گری برای تخصیص بهینه منابع است تا زنجیره های تولید در داخل کشور تکمیل شده و به سمت خودکفایی در تولید و اشتغال پایدار حرکت کنیم و از طرفی باید توجه داشته باشیم که شناسایی اهلیت و صلاحیت متقاضیان و اولویت بندی آنها بر اساس توجیه اقتصادی و سودآوری و نقشی که در توسعه کشور دارند، بسیار حایز اهمیت است.

وی ادامه داد: شعب باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جهت ارایه خدمات به صنعتگران استفاده کنند و در این راستا اختیارات لازم به آنان داده شده است و ما باور داریم که کارکنان شعب بانک از تخصص، دانش و انگیزه لازم برای پیشبرد سیاست ها و اهداف بانک برخوردارند.

در ادامه مدیر عامل و هیأت همراه از شرکت های ونوس شیشه،‌ سازور سازه آذرستان، پکا شیمی و صنایع شیشه و گاز ایران (شوگا) که از سوی این بانک تأمین مالی شده اند، بازدید کردند و از نزدیک با صنعتگران و کارآفرینان این واحدها به گفتگو پرداخته و در جریان فعالیت آنها قرار گرفتند و پس از تبادل نظر و همفکری با ریاست شعبه تصمیمات مهمی نیز برای پشتیبانی و حمایت همه جانبه و تأمین نقدینگی این واحدها گرفته شد.

شرکت ونوس شیشه به تولید انواع شیشه های اتومبیل، سکوریت، شیشه های دوجداره و ساختمانی با ظرفیت ۲۹۳ هزار متر مربع در سال مبادرت دارد و از بانک صنعت و معدن۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش دریافت نموده و برای ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

شرکت سازور سازه آذرستان، سازه های فلزی و سوله با ظرفیت ۱۴ هزار و ۴۵۰ تن در سال تولید می کند؛ این شرکت ۱۰۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات سرمایه در گردش از این بانک دریافت نموده است و برای ۴۵۰ نفر اشتغالزایی داشته است.

شرکت پکا شیمی نیز به تولید انواع رنگ پودری الکترواستاتیک جهت مصارف صنعتی مانند قطعات خودرو و نفت و گاز با ظرفیت ۹۶۰۰ تن در سال می پردازد و تسهیلاتی به میزان ۷۰ میلیارد ریال در قالب سرمایه ثابت و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز به عنوان سرمایه در گردش دریافت داشته و برای ۱۹۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر